Kampania „Naturalnie – psy to uwielbiają” podkreśla walory karmy Butcher’s - wysoką jakość, zawartość niemal 100% naturalnych składników oraz całkowitą bezglutenowość. Kampania ma na celu zwiększyć rozpoznawalność marki, od niedawna obecnej na rynku polskim oraz uświadomić właścicielom jak ważny dla dobrego samopoczucia zwierząt jest sposób ich odżywania.
Marka Butcher’s promowana będzie m.in. poprzez reklamę na autobusach w największych polskich miastach oraz tablice reklamowe w warszawskim metrze. Butcher’s sponsoruje również „Hotel 52” – jeden z najpopularniejszych seriali nadawanych przez telewizję Polsat, konkurs w programie „Mam Talent” w telewizji TVN oraz jest partnerem strategicznym kanału o tematyce zwierzęcej – Animal Planet.
Kolejnym elementem kampanii wizerunkowej jest obecność w prasie kobiecej. We współpracy z wydawnictwem Edipresse firma Butcher’s zachęcała do wzięcia udziału w teście konsumenckim oraz konkursie fotograficznym na portalu polki.pl i na łamach magazynów „Viva” oraz „Pani Domu”. Jest również sponsorem wydania specjalnego
NAJ – „Pies i Kot”.
Butcher’s intensyfikuje także działania z zakresu PR, których celem jest edukacja użytkowników w segmentach docelowych oraz zarządzanie wizerunkiem marki w mediach. Główną osią kampanii będzie hasło przewodnie „Natural Change”, wokół którego skupione będą wszystkie aktywności z zakresu public relations, w tym m.in. fan page na facebook „Dobrze Nam ze Sobą”.
Działania on-line w ramach kampanii prowadzone są również poza granicami Polski - na Węgrzech, w Czechach i na Słowacji.
Kampania opracowana została przez dom mediowy Easymedia oraz Dział Marketingu Butcher’s Pet Care Sp. z o.o.