Program formalnie skierowany jest do podmiotów gospodarczych, w tym aptek. Skupia się na obsłudze rabatów uzależnionych od wielkości zamówienia lub − w zależności od decyzji właściciela lub kierownika apteki − ich zamianą na premiowane punkty.
− Co więcej, program oddaje naszym przedstawicielom handlowym przydatne narzędzie w relacjach z punktami sprzedaży. Budujemy wzajemną lojalność i zwiększamy szansę na systematyczne zamówienia – wyjaśnia Jacek Smoleń z Herbapol Pruszków.
Na potrzeby programu opracowano zaawansowaną platformę komputerową, która umożliwia import zamówień bezpośrednio z programu FarmaProm, obsługującego większość hurtowni i dostawców z branży farmaceutycznej. Za pomocą platformy, aptekarze mogą przeglądać historię swoich zamówień oraz naliczone punkty, a także wybierać i zamawiać stosowne premie.
Koncept programu został sprawdzony i oceniony pod kontem zgodności z prawem przez kancelarię Domański Zakrzewski Palinka, zaliczaną do grona czołowych polskich kancelarii specjalizujących się m.in. w branży farmaceutycznej. Kancelaria DZP była wielokrotnie wyróżniana m.in. w rankingach „Rzeczpospolitej”, a jej przedstawiciel uzyskał w 2010 roku rekomendację w kategorii prawa farmaceutycznego.