Wiadomości

Dziesięć lat NAVO

Piątek, 28 października 2011
NAVO Polska Grupa Dystrybucyjna obchodzi swoje dziesięciolecie
Firma powstała w dniu 1 października 2001 r. jako nowy projekt powołany przez czterech dotychczasowych, regionalnych dystrybutorów Procter&Gamble w Polsce.  Od tej pory firma znacząco zwiększyła swoje obroty, do poziomu ponad 870 mln zł w roku 2010.

Dziś NAVO jest obecne w kanałach: tradycyjnym i nowoczesnym FMCG (z kosmetykami, chemią, także produktami spożywczymi), farmaceutycznym, AGD oraz w e-handlu (poprzez hurtownię internetową eNavo.pl). Od niedawna firma oferuje także odrębnie kompleksowe usługi logistyczne.

W pierwszych latach działalności poszerzanie dystrybuowanego asortymentu związane było przede wszystkim z rozwojem strategicznego partnera NAVO i obejmowało takie produkty, jak Wella i Londa (2004, 2005) oraz Gillette (2006).

Rynek stale zmienia się i zwiększa swoje wymagania – mówi Roman Gajczewski, V-ce Prezes Zarządu NAVO – dlatego cały czas działamy elastycznie rozszerzając kompetencje i starając się jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów i dostawców. Nasza wiedza, umiejętności i potencjał pozwalają nam na współpracę z coraz szerszym gronem partnerów.

Najlepszym potwierdzeniem praktycznej realizacji nowych kompetencji są nowe projekty wdrożone w ciągu ostatniego roku. W połowie 2010 roku NAVO zostało „Full Service Dystrybutorem” produktów Elektro P&G (Braun, Oral-B, Duracell), co pozwoliło na dotarcie także do rynku nowoczesnego, gdzie wcześniej firma była obecna na poziomie operatora logistycznego.

Wkrótce potem NAVO zostało „Master Dystrybutorem” produktów Home&Body Care 3M w Polsce. Wreszcie w lipcu 2011 roku NAVO zostało „Full Service Distributorem” produktów szwajcarskiej firmy HERO (batony Corny, ciasteczka i herbatki HERO Baby, dżemy i konfitury Schwartau).

Oferta skierowana do sklepów detalicznych, sieciowych i hurtowni w ostatnich miesiącach wzbogaciła się także m.in. o produkty UHU (europejski lider w kategorii klejów) i Papermate oraz o własne produkty w postaci worków na śmieci Fest.

Pracujemy nad dalszym rozwojem oferty produktowej- dodaje Roman Gajczewski - Jesteśmy otwarci na rozmowy z producentami poszukującymi kogoś więcej niż dystrybutora. Interesują nas produkty wysokiej jakości, z potencjałem liderów rynkowych. Możemy zaoferować różnorodne, odpowiednio dopasowane modele współpracy. Naszą siłą są nasi pracownicy, dzięki którym potrafimy realizować ambitne plany będąc wiarygodnym partnerem także dla partnerów spoza Polski. Nasze możliwości w zakresie trade marketingu oraz analiz i systemów informatycznych pozwalają na zaoferowanie zarówno producentom jak i klientom znaczącej wartości dodanej, tak aby skutecznie wspólnie budować biznes.

tagi: NAVO ,