Wiadomości

Nowy Żubr namieszał w Kompanii

Środa, 19 października 2011 Autor: Tomasz Pańczyk,
350 managerów i specjalistów Kompanii Piwowarskiej rusza dziś do sklepów w całej Polsce, aby osobiście promować nowego Żubra Ciemnozłotego. Pilotażową promocję na Śląsku w poniedziałek przeprowadził już zarząd firmy.
Na zdjęciu: Robert Priday - Prezes KP i Maciej Płonka - Dyrektor Regionu Sprzedaży w KP - rekomendują nowego Żubra.

W ciągu najbliższych trzech dni ponad 350 biurowych pracowników Kompanii Piwowarskiej odwiedzi sklepy w różnych miastach w całej Polsce, aby zarekomendować konsumentom nowy wariant marki Żubr. W ten sposób firma chce pokazać swoje zaangażowanie i zaangażowanie swoich pracowników we wprowadzanie na rynek nowego produktu. Akcja jest również szansą dla pracowników KP, aby lepiej poznać konsumentów piwa, wsłuchać się w ich potrzeby, a następnie wyjść im naprzeciw. Jako pierwsi promować nowego Żubra Ciemnozłotego w poniedziałek do sklepów na Śląsku pojechali członkowie zarządu.

Codziennie pracujemy na sukces Żubra i innych marek Kompanii Piwowarskiej. Dziś spotykamy się z konsumentami piwa w całej Polsce, aby polecić im nowego Żubra Ciemnozłotego – piwo z którego jesteśmy naprawdę dumni!” – mówi Wojciech Mrugalski kierownik ds. komunikacji w Kompanii Piwowarskiej.

Plan akcji

Wszyscy pracownicy Kompanii Piwowarskiej zanim udadzą się do sklepów promować nowy wariant Żubra przejdą specjalne szkolenie. „W rynek” ruszą w specjalnych 2-osobowych teamach, ubranych w ciemnozłote żubrowe uniformy. Drużyny, którym uda się sprzedać najwięcej nowego Żubra zostaną nagrodzone.

Jeśli ktoś jest częścią Kompanii Piwowarskiej to musi rozumieć nasze marki i umieć je sprzedawać.” – mówi Robert Priday Prezes Zarządu Kompanii Piwowarskiej – „Jeśli ja nie będę rozumiał konsumentów, jeśli nie będę rozmawiał z konsumentami, to kto w firmie to zrobi? Musimy mieć to w sobie jak własne DNA!

Nowy Żubr

Żubr Ciemnozłoty to jedna z trzech nowości  Kompanii Piwowarskiej. Nowy wariant piwa Żubr to limitowana edycja przygotowana specjalnie na długie jesienno-zimowe wieczory. Ciepłe aromaty karmelu i toffi uzupełnione świeżym zapachem jasnego słodu jęczmiennego. Niespotykana barwa ciemnego złota z akcentami rubinowymi i miedzianymi. Wyraźna acz nienachalna goryczka chmielowa. To atrybuty „nowego w stadzie“. Żubr Ciemnozłoty pojawił się na rynku w połowie września. Poza Żubrem Ciemnozłotym na rynek wprowadzone zostały także Książęce Pszeniczne i Redd’s Cranberry.

tagi: żubr , kompania piwowarska ,