Maria Flora Monini i Zefferino Monini wzięli udział w kampanii Szkło to Życie. Glass is Life to kampania producentów szkła na rzecz szklanych opakowań. Także my w Monini wiemy jak ważną rolę odgrywa szkło i nasze opakowania w procesie produkcji naszych produktów. Dzięki butelkom niezapomniany smak naszej oliwy z oliwek pozostaje takim, jakim go stworzył sam maestro oleario, Zefferino Monini.
„Wielką wagę przykładamy do uchwycenia owego niezrównanego balansu i intensywności smaku jaką ma oliwa z oliwek. Szkło pozwala zaprezentować i zachować smak w całej okazałości, tak aby cały świat mógł rozkoszować się kawałkiem Włoch” – mówi Zefferino Monini.
Glas is Life to pierwsza taka kampania marketingowa, która ma prezentować właściwości opakowań szklanych. Do kampanii przystąpili m.in. prezesi firm, menedżerowie marek, szefowie kuchni, ekolodzy, i projektanci–dzielą się oni tym, dlaczego szkło jest tak ważne jednocześnei zachęcając do jego wybierania. Według badania przeprowadzonego we współpracy z firmą InSites Consulting zleconym Europejską Federację Opakowań Szklanych w grudniu 2010, największe zalety szkła to: zachowanie smaku (65 proc.), jakość i zdrowie (63 proc.) oraz ekologia . Szkło jest postrzegane przede wszystkim jako materiał najmniej szkodliwy dla środowiska, który można w stosunkowo szybki i łatwy sposób odzyskać.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.