Kampanie i Promocje

Monini przyjacielem szkła

Poniedziałek, 17 października 2011
Maria Flora Monini i Zefferino Monini wzięli udział w kampanii Szkło to Życie. Glass is Life to kampania producentów szkła na rzecz szklanych opakowań. Także my w Monini wiemy jak ważną rolę odgrywa szkło i nasze opakowania w procesie produkcji naszych produktów. Dzięki butelkom niezapomniany smak naszej oliwy z oliwek pozostaje takim, jakim go stworzył sam maestro oleario, Zefferino Monini.
„Wielką wagę przykładamy do uchwycenia owego niezrównanego balansu i intensywności smaku jaką ma oliwa z oliwek. Szkło pozwala zaprezentować i zachować smak w całej okazałości, tak aby cały świat mógł rozkoszować się kawałkiem Włoch” – mówi Zefferino Monini.

Glas is Life to pierwsza taka kampania marketingowa, która ma prezentować właściwości opakowań szklanych. Do kampanii przystąpili m.in. prezesi firm, menedżerowie marek, szefowie kuchni, ekolodzy, i projektanci–dzielą się oni tym, dlaczego szkło jest tak ważne jednocześnei zachęcając do jego wybierania. Według badania przeprowadzonego we współpracy z firmą InSites Consulting zleconym Europejską Federację Opakowań Szklanych w grudniu 2010, największe zalety szkła to:  zachowanie smaku (65 proc.), jakość i zdrowie (63 proc.) oraz ekologia . Szkło jest postrzegane przede wszystkim jako materiał najmniej szkodliwy dla środowiska, który można w stosunkowo szybki i łatwy sposób odzyskać.

 

 

tagi: Monini ,