Według badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen wynika, że Intermarché utrzymało pozycję lidera, wśród sklepów, w których warto robić zakupy. W porównaniu z ubiegłym rokiem ilość respondentów, którzy wymienili na pierwszym miejscu Intermarché wzrosła o 7%. Odsetek osób, które odwiedziły Intermarché kiedykolwiek i zrobiły w tym sklepie zakupy, przekracza 90% i rośnie rok do roku.
W miastach gdzie znajdują się supermarkety Intermarché sieć cieszy się największym stopniem znajomości w porównaniu do wszystkich innych sieci. Podobnie jak w roku 2008 i 2009 najważniejszym powodem, dla którego warto robić zakupy w Intermarché jest szeroki asortyment. Kolejne istotnie dla respondentów czynniki wyboru to niskie ceny produktów oraz bliskość umiejscowienia sklepu. Fakt, że sklep znajduje się blisko lub „po drodze” jest główną przewagą Intermarché nad hipermarketami, wyróżniającym aspektem jest także dobra jakość produktów. W kategorii supermarketów Intermarché wyróżnia się bliskością sklepu, a także dobrą jakością produktów oraz niskimi cenami. Natomiast na tle dyskontów atutami Intermarché są szeroki asortyment, „bliskość” oraz „dobra jakość produktów”. Respondenci docenili wysoką jakość owoców i warzyw oraz wypiekanego na miejscu pieczywa. Blisko połowa kupujących produkty mięsne w Intermarché, robi to ze względu na przygotowywanie ich na miejscu w supermarkecie, ale także docenia wysoką jakość wędlin wędzonych na miejscu w wędzarniach. Jeśli chodzi o rozpoznawalność marek własnych sieci, to nastąpił bardzo znaczący wzrost w porównaniu z badaniem z ubiegłego roku. Dodatkowo ponad połowa respondentów deklarujących znajomość jakiejkolwiek marki własnej, zna markę Apta, która obejmuje swym zasięgiem detergenty, produkty do prania, sprzątania oraz ręczniki papierowe. Marka skupia zarówno produkty sprowadzane z Francji jak i te produkowane w Polsce. Drugą w kolejności wskazywaną marką jest Paturages, która obejmuje mleko, sery, jogurty i tłuszcze żółte produkowane w najlepszych polskich mleczarniach.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.