Wiadomości

Delecta Top Marką 2011 w rankingu „Press”

Środa, 05 października 2011
Delecta została wiceliderem zestawienia najczęściej wymienianych w mediach marek spożywczych w ostatnim roku. To czwarty rok obecności marki w czołówce rankingu i drugi raz z rzędu na obronionej, drugiej pozycji
Delecta zajęła drugie miejsce, uzyskując łączny wynik 73 punktów - tylko o 1 punkt niższy od marki Coca Cola. Na finalną pozycję w zestawieniu złożyły się punkty przyznane za liczbę, zasięg i wydźwięk publikacji prasowych. Pod względem ilości publikacji Delecta okazała się bezkonkurencyjna. W badanym okresie (lipiec 2010-czerwiec 2011) markę wzmiankowano w 3403 publikacjach prasowych, w zdecydowanej większości w kontekście pozytywnym lub neutralnym. Zaledwie 4 publikacje odznaczały się negatywnym wydźwiękiem.

Tegoroczny wynik Delecta zawdzięcza konsekwentnie realizowanej strategii PR w zakresie komunikacji z mediami (konsumenckimi, branżowymi i internetowymi) oraz działalności sponsoringowej - od 2003 marka wspiera drużynę siatkówki męskiej Delecta Bydgoszcz. Osiągnięty sukces jest dowodem na to, że długofalowe projekty marketingowe stanowią najlepszą drogę do efektywnego budowania świadomości marki w mediach.

tagi: Delecta ,