Advertisement

Kampanie i Promocje

Cappuccino One Cup aktywne jesienią

Piątek, 30 września 2011
Jesień będzie należała do Mokate Cappuccino One Cup! Na czwarty kwartał tego roku producent tego najbardziej kobiecego cappuccino przygotował wiele akcji promocyjnych - mających dynamicznie wesprzeć sprzedaż i zwiększyć znajomość marki.
 Po pierwsze - w październiku i listopadzie Mokate Cappuccino One Cup będzie patronem popularnego programu Top Model - znajdzie się w nim aktywny product placement. W jednym z odcinków uczestniczki spróbują samodzielnie  zareklamować Mokate Cappuccino One Cup!

W listopadzie na ulicach pojawią się wyjątkowo kolorowe billboardy nowego produktu Mokate. Najbardziej kobiece cappuccino będzie miało również swoją reklamę w prasie kolorowej (przełom października / listopada).

Dla konsumentek przygotowano oryginalny konkurs „Od kawy do sławy!
Szukamy ambasadorek Mokate Cappuccino One Cup!”. Konkurs przeprowadzony zostanie na Facebooku (www.facebook.com./cappuccinoonecup) od 25 października 2011 do 30 listopada 2011. Nagroda główna to profesjonalna sesja zdjęciowa oraz relacja w znanym magazynie kobiecym.   

tagi: Cappuccino One Cup , mokate ,