Vibovit Aquażelki to owocowe żelki pełne witamin i minerałów, które stanowią kompleksowe uzupełnienie codziennej diety dziecka. 15-sekundowy spot łączy tradycyjny film z animacją 3D. Dzięki temu w realnym świecie dzieci "ożywają" pluszowe zwierzęta morskie, takie jak delfin czy żółw, nawiązujące do kształtu żelek.
Spot wyprodukowany został przez M5. Reżyserem jest Tomasz Nalewajek, a autorem zdjęć Dominik Danilczyk. Postprodukcją i stworzeniem animacji zajął się BrosFX. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MediaConcept.
Kampania wystartowała w połowie września w TVP, Polsacie, TVN oraz w wybranych kanałach tematycznych.
Ze strony firmy TEVA Pharmaceuticals za realizację kampanii odpowiadają Justyna Bielewicz (Starszy Kierownik Marki) i Marta Sierpińska-Kopyt (Dyrektor Marketingu OTC). W Hand Made projekt przygotowany został przez zespół: Marcin Janik (koordynacja projektu), Joanna Wierzbiak i Karolina Piwowarczyk (kreacja).
Hand Made
tagi: Vibovit ,
Po nabyciu ponad 71 proc. udziałów Grupa Maspex przejmie...
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...