Awanse w Dziale Środków Piorących i Czystości Henkel Polska
Wtorek, 27 września 2011
Henkel Polska powołał Artura Menarskiego, pełniącego dotychczas obowiązki dyrektora sprzedaży tradycyjnej w Dziale Środków Piorących i Czystości, na stanowisko dyrektora sprzedaży detergentów Henkel Polska. W nowej funkcji Artur Menarski odpowiada za strategię i całość działań sprzedażowych firmy w obu kanałach dystrybucji - nowoczesnym i tradycyjnym.
Artur Menarski z Henklem związany jest od 2004 roku, kiedy to objął stanowisko marketing managera w niemieckim oddziale firmy, odpowiadając za środki czystości w Europie Zachodniej. Przez następne lata zdobywał kolejne doświadczenia, obejmując coraz bardziej odpowiedzialne funkcje w działach marketingu i sprzedaży firmy Henkel w Europie oraz w Stanach Zjednoczonych. W polskich strukturach firmy pracuje od 2011 roku. 38-letni Artur Menarski ukończył studia magisterskie oraz doktoranckie na kierunku Ekonomia i Zarządzanie na Uniwersytecie w Munster w Niemczech. Jest żonaty i ma dwoje dzieci. W wolnym czasie uprawia sporty, m.in. jogging, jazdę na rowerze oraz na nartach.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.