Personalia

Awanse w Dziale Środków Piorących i Czystości Henkel Polska

Wtorek, 27 września 2011
Henkel Polska powołał Artura Menarskiego, pełniącego dotychczas obowiązki dyrektora sprzedaży tradycyjnej w Dziale Środków Piorących i Czystości, na stanowisko dyrektora sprzedaży detergentów Henkel Polska. W nowej funkcji Artur Menarski odpowiada za strategię i całość działań sprzedażowych firmy w obu kanałach dystrybucji - nowoczesnym i tradycyjnym.
Artur Menarski z Henklem związany jest od 2004 roku, kiedy to objął stanowisko marketing managera w niemieckim oddziale firmy, odpowiadając za środki czystości w Europie Zachodniej. Przez następne lata zdobywał kolejne doświadczenia, obejmując coraz bardziej odpowiedzialne funkcje w działach marketingu i sprzedaży firmy Henkel w Europie oraz w Stanach Zjednoczonych. W polskich strukturach firmy pracuje od 2011 roku.
38-letni Artur Menarski ukończył studia magisterskie oraz doktoranckie na kierunku Ekonomia i Zarządzanie na Uniwersytecie w Munster w Niemczech. Jest żonaty i ma dwoje dzieci. W wolnym czasie uprawia sporty, m.in. jogging, jazdę na rowerze oraz na nartach.

tagi: Henkel Polska ,