Kampanie i Promocje

Adv.pl wesprze Tesco w Internecie

Wtorek, 27 września 2011
Agencja interaktywna Adv.pl wygrała przetarg na zbudowanie wizerunku Ekspertów Tesco i ich tożsamości poza ATL. Głównym założeniem jest stworzenie angażującego „świata postaci”, który przeniesie się na wizerunek marki Tesco.

Głównym celem działań zaplanowanych przez Adv.pl jest przeniesienie sympatii, jaką budzą animowane postaci na zainteresowanie marką Tesco i wykorzystanie jej do rekomendacji oferty.

„Przedstawiliśmy marce Tesco szeroki plan komunikacji "Ekspertów Tesco" przede wszystkim przez pokazanie ich życia prywatnego, stylu bycia i codziennych sytuacji. Takie podejście sprawi, że Henio czy Krystyna staną się postaciami „z krwi i kości”. Narracja „behind the scenes” pozwoli konsumentom Tesco łatwiej nawiązać z nimi relacje i zaangażować się w ich perypetie, a osiągnięcie takiego właśnie efektu w mediach społecznościowych jest najistotniejsze” – mówi Mariusz Pełechaty, Social Media Manager w Adv.pl.

Tesco Polska jest jedną z największych sieci detalicznych w Polsce z prawie 400 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia prawie 30 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco w całym kraju odwiedza 5 milionów klientów.

Adv.pl już od dwóch lat współpracuje z marką Tesco w zakresie budowania bazy mailigowej, a od ponad roku wdraża strategię SEO. Teraz zajmie się także komunikacją marketingową w mediach społecznościowych.
„W 2011 roku zamierzamy wzmocnić rolę naszych brand heroes w komunikacji marki w Internecie z wykorzystaniem social media. Adv.pl zaproponowała najciekawszą strategię i pomysł kreatywny spośród wszystkich zaproszonych do przetargu agencji” – mówi Arkadiusz Jędrysiak, Kierownik ds. e-marketingu Tesco.

tagi: Tesco , Adv.pl ,