Głównym celem działań zaplanowanych przez Adv.pl jest przeniesienie sympatii, jaką budzą animowane postaci na zainteresowanie marką Tesco i wykorzystanie jej do rekomendacji oferty.
„Przedstawiliśmy marce Tesco szeroki plan komunikacji "Ekspertów Tesco" przede wszystkim przez pokazanie ich życia prywatnego, stylu bycia i codziennych sytuacji. Takie podejście sprawi, że Henio czy Krystyna staną się postaciami „z krwi i kości”. Narracja „behind the scenes” pozwoli konsumentom Tesco łatwiej nawiązać z nimi relacje i zaangażować się w ich perypetie, a osiągnięcie takiego właśnie efektu w mediach społecznościowych jest najistotniejsze” – mówi Mariusz Pełechaty, Social Media Manager w Adv.pl.
Tesco Polska jest jedną z największych sieci detalicznych w Polsce z prawie 400 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia prawie 30 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco w całym kraju odwiedza 5 milionów klientów.
Adv.pl już od dwóch lat współpracuje z marką Tesco w zakresie budowania bazy mailigowej, a od ponad roku wdraża strategię SEO. Teraz zajmie się także komunikacją marketingową w mediach społecznościowych.
„W 2011 roku zamierzamy wzmocnić rolę naszych brand heroes w komunikacji marki w Internecie z wykorzystaniem social media. Adv.pl zaproponowała najciekawszą strategię i pomysł kreatywny spośród wszystkich zaproszonych do przetargu agencji” – mówi Arkadiusz Jędrysiak, Kierownik ds. e-marketingu Tesco.
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...