W czwartek 29 września 2011 zostanie otwarty nowy sklep sieci Lidl w Szczecinie przy ul. Spiska 49. Z tej okazji firma zleciła przeprowadzenie badania opinii wśród mieszkańców Szczecina na temat zakupów w Lidlu. Okazuje się, że aż 84% mieszkańców miasta uważa, że zakupy w Lidlu to mądry wybór.
Badanie przeprowadzone na zlecenie Lidl w dniach 23-25.08. przez Instytut MillwardBrown SMG KRC wykazało również, że konsumenci chwalą sobie „ciekawą ofertę artykułów codziennego użytku o najwyższej jakości w bardzo korzystnej cenie” (79%) oraz „bogatą ofertę smacznych i zdrowych produktów” (83%).
- Opinia przedstawicieli lokalnych społeczności konsumenckich jest dla nas niezwykle ważna – mówi Anna Biskup reprezentująca sieć Lidl Polska. – Tak wysokie wyniki upewniają nas, że nowy sklep Lidl na mapie kraju jest pozytywnie przyjmowany przez mieszkańców.
Nowy sklep Lidl w Szczecinie będzie miał powierzchnię sali sprzedaży około 1000 metrów kwadratowych. Sklep będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00-21.00 oraz w niedzielę w godzinach 9.00-18.00. Otwarciu sklepu towarzyszyć będzie specjalna promocja wybranych produktów.
Jak w przypadku pozostałych placówek sieci Lidl, tak i w nowym sklepie klienci mogą spodziewać się ciekawych, cotygodniowych promocji, m.in. produktów kuchni azjatyckiej i francuskiej, mody damskiej, męskiej oraz dziecięcej, czy też kosmetyków i chemii gospodarczej, reprezentujących oryginalne marki Lidl, których obecnie jest ponad 200.
tagi: Lidl ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....