W czwartek 29 września 2011 zostanie otwarty nowy sklep sieci Lidl w Szczecinie przy ul. Spiska 49. Z tej okazji firma zleciła przeprowadzenie badania opinii wśród mieszkańców Szczecina na temat zakupów w Lidlu. Okazuje się, że aż 84% mieszkańców miasta uważa, że zakupy w Lidlu to mądry wybór.
Badanie przeprowadzone na zlecenie Lidl w dniach 23-25.08. przez Instytut MillwardBrown SMG KRC wykazało również, że konsumenci chwalą sobie „ciekawą ofertę artykułów codziennego użytku o najwyższej jakości w bardzo korzystnej cenie” (79%) oraz „bogatą ofertę smacznych i zdrowych produktów” (83%).
- Opinia przedstawicieli lokalnych społeczności konsumenckich jest dla nas niezwykle ważna – mówi Anna Biskup reprezentująca sieć Lidl Polska. – Tak wysokie wyniki upewniają nas, że nowy sklep Lidl na mapie kraju jest pozytywnie przyjmowany przez mieszkańców.
Nowy sklep Lidl w Szczecinie będzie miał powierzchnię sali sprzedaży około 1000 metrów kwadratowych. Sklep będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00-21.00 oraz w niedzielę w godzinach 9.00-18.00. Otwarciu sklepu towarzyszyć będzie specjalna promocja wybranych produktów.
Jak w przypadku pozostałych placówek sieci Lidl, tak i w nowym sklepie klienci mogą spodziewać się ciekawych, cotygodniowych promocji, m.in. produktów kuchni azjatyckiej i francuskiej, mody damskiej, męskiej oraz dziecięcej, czy też kosmetyków i chemii gospodarczej, reprezentujących oryginalne marki Lidl, których obecnie jest ponad 200.
tagi: Lidl ,
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Eksperci podkreślają, że lojalność wobec tych formatów...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...