Advertisement

Wiadomości

Polska Izba Mleka szkoli specjalistów z zakresu prosprzedażowej obsługi klienta

Poniedziałek, 26 września 2011
23 września w Warszawie Polska Izba Mleka zorganizowała warsztaty szkoleniowe z zakresu „Pro-sprzedażowej obsługi klienta” dofinansowane z Funduszu Promocji Mleka. Wzięło w nich udział 18 przedstawicieli branży mleczarskiej.
Każdy uczestnik miał możliwość zdobycia aktualnej wiedzy na temat nowoczesnego podejścia do sprzedaży oraz metod i technik handlowych ukierunkowanych na długofalową, lojalnościową współpracę z klientem. W trakcie zajęć wprowadzone zostały również wybrane zagadnienia z zakresu psychologii sprzedaży i komunikacji.
Szkolenie opierało się przede wszystkim na praktycznej nauce i kształtowaniu efektywnych zachowań komunikacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień budowania wizerunku i budowania efektywnych relacji interpersonalnych w kontaktach z klientami.
Każdy z uczestników konferencji otrzymał materiały szkoleniowe, zaświadczenie potwierdzające udział w warsztatach oraz ankietę ewaluacyjną.
Z analizy kwestionariuszy ankietowych wynika, ze wszyscy uczestnicy wyjechali ze szkolenia usatysfakcjonowani. Jednogłośnie stwierdzili, że szkolenie zostało zorganizowane i przeprowadzone na najwyższym poziomie, a wiedza zdobyta w trakcie warsztatów zdecydowanie znajdzie zastosowanie w ich codziennej pracy.
W związku z tym, że szkolenie cieszyło się ogromnym zainteresowaniem została stworzona lista rezerwowa uczestników.
Polska Izba Mleka planuje zorganizować drugą turę szkolenia w grudniu br.. Więcej informacji o szkoleniach organizowanych przez PIM na stronie www.izbamleka.pl.

tagi: Polska Izba Mleka ,