Polska Izba Mleka szkoli specjalistów z zakresu prosprzedażowej obsługi klienta
Poniedziałek, 26 września 2011
23 września w Warszawie Polska Izba Mleka zorganizowała warsztaty szkoleniowe z zakresu „Pro-sprzedażowej obsługi klienta” dofinansowane z Funduszu Promocji Mleka. Wzięło w nich udział 18 przedstawicieli branży mleczarskiej.
Każdy uczestnik miał możliwość zdobycia aktualnej wiedzy na temat nowoczesnego podejścia do sprzedaży oraz metod i technik handlowych ukierunkowanych na długofalową, lojalnościową współpracę z klientem. W trakcie zajęć wprowadzone zostały również wybrane zagadnienia z zakresu psychologii sprzedaży i komunikacji. Szkolenie opierało się przede wszystkim na praktycznej nauce i kształtowaniu efektywnych zachowań komunikacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień budowania wizerunku i budowania efektywnych relacji interpersonalnych w kontaktach z klientami. Każdy z uczestników konferencji otrzymał materiały szkoleniowe, zaświadczenie potwierdzające udział w warsztatach oraz ankietę ewaluacyjną. Z analizy kwestionariuszy ankietowych wynika, ze wszyscy uczestnicy wyjechali ze szkolenia usatysfakcjonowani. Jednogłośnie stwierdzili, że szkolenie zostało zorganizowane i przeprowadzone na najwyższym poziomie, a wiedza zdobyta w trakcie warsztatów zdecydowanie znajdzie zastosowanie w ich codziennej pracy. W związku z tym, że szkolenie cieszyło się ogromnym zainteresowaniem została stworzona lista rezerwowa uczestników. Polska Izba Mleka planuje zorganizować drugą turę szkolenia w grudniu br.. Więcej informacji o szkoleniach organizowanych przez PIM na stronie www.izbamleka.pl.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.