Kampanie i Promocje

DOBROWIANKA rozszerza działania w social media

Poniedziałek, 26 września 2011 Autor: Monika Dawiec,
Dobrowianka uruchomiła profil na Facebooku w ramach kontynuacji działań w mediach społecznościowych.

Zgodnie z przesłaniem marki, „Zrób dla siebie coś dobrego”, Dobrowianka zachęca kobiety do doceniania własnej osoby i sprawiania sobie drobnych przyjemności, aby zawsze czuć się dobrze i lekko we własnym ciele. Fanpage poświęcony jest tworzeniu idealnego świata kobiet. Za pomocą specjalnej aplikacji, internautki będą mogły wybrać rzeczy, które ich zdaniem powinny znaleźć się w takim świecie.  Na podstawie odpowiedzi znana ilustratorka Anna Maria Przybysz stworzy jedyny w swoim rodzaju obraz.

Dobrowianka pierwszy raz pojawiła się w mediach społecznościowych w czerwcu 2011 roku, kiedy ruszyły działania ambasadorskie z udziałem popularnych blogerek, a na Facebooku została uruchomiona aplikacja „Spraw sobie komplement”. Zyskała ona dużą popularność, a konsumentki chętnie publikowały na swoich tablicach wypowiedzi, takie jak: „Nawet na polnej łące wyglądam jak seks w wielkim mieście”, „Jestem tak zjawiskowa, że ludzie zamiast dzień dobry mówią mi dziękuję“, czy „Mylę się tylko wtedy, kiedy myślę, że się mylę“.

 

tagi: Dobrowianka ,