Zgodnie z przesłaniem marki, „Zrób dla siebie coś dobrego”, Dobrowianka zachęca kobiety do doceniania własnej osoby i sprawiania sobie drobnych przyjemności, aby zawsze czuć się dobrze i lekko we własnym ciele. Fanpage poświęcony jest tworzeniu idealnego świata kobiet. Za pomocą specjalnej aplikacji, internautki będą mogły wybrać rzeczy, które ich zdaniem powinny znaleźć się w takim świecie. Na podstawie odpowiedzi znana ilustratorka Anna Maria Przybysz stworzy jedyny w swoim rodzaju obraz.
Dobrowianka pierwszy raz pojawiła się w mediach społecznościowych w czerwcu 2011 roku, kiedy ruszyły działania ambasadorskie z udziałem popularnych blogerek, a na Facebooku została uruchomiona aplikacja „Spraw sobie komplement”. Zyskała ona dużą popularność, a konsumentki chętnie publikowały na swoich tablicach wypowiedzi, takie jak: „Nawet na polnej łące wyglądam jak seks w wielkim mieście”, „Jestem tak zjawiskowa, że ludzie zamiast dzień dobry mówią mi dziękuję“, czy „Mylę się tylko wtedy, kiedy myślę, że się mylę“.
tagi: Dobrowianka ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...