Zgodnie z przesłaniem marki, „Zrób dla siebie coś dobrego”, Dobrowianka zachęca kobiety do doceniania własnej osoby i sprawiania sobie drobnych przyjemności, aby zawsze czuć się dobrze i lekko we własnym ciele. Fanpage poświęcony jest tworzeniu idealnego świata kobiet. Za pomocą specjalnej aplikacji, internautki będą mogły wybrać rzeczy, które ich zdaniem powinny znaleźć się w takim świecie. Na podstawie odpowiedzi znana ilustratorka Anna Maria Przybysz stworzy jedyny w swoim rodzaju obraz.
Dobrowianka pierwszy raz pojawiła się w mediach społecznościowych w czerwcu 2011 roku, kiedy ruszyły działania ambasadorskie z udziałem popularnych blogerek, a na Facebooku została uruchomiona aplikacja „Spraw sobie komplement”. Zyskała ona dużą popularność, a konsumentki chętnie publikowały na swoich tablicach wypowiedzi, takie jak: „Nawet na polnej łące wyglądam jak seks w wielkim mieście”, „Jestem tak zjawiskowa, że ludzie zamiast dzień dobry mówią mi dziękuję“, czy „Mylę się tylko wtedy, kiedy myślę, że się mylę“.
tagi: Dobrowianka ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...