Celem Kongresu było zdefiniowanie roli i wypracowanie modelu handlu zapewniającego stabilny i zrównoważony rozwój branży.
Uczestnicy kongresu dyskutowali na temat obecnej sytuacji handlu i usług w naszym kraju, w kontekście tematycznym związanym z produkcją i dystrybucją, ładem przestrzennym oraz relacjami konsumenckimi.
Kongres Kupiectwa był zorganizowany przez cztery ogólnokrajowe organizacje środowiska handlu wchodzące w skład Komitetu Handlu przy KIG:
* Kongregacja Przemysłowo-Handlowa,
* Naczelna Rada Zrzeszeń Handlu i Usług,
* Polska Izba Handlu,
* Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji.
Patronem Kongresu Kupiectwa była Redakcja miesięcznika Hurt & Detal.
tagi: Kongres Kupiectwa ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...