Celem Kongresu było zdefiniowanie roli i wypracowanie modelu handlu zapewniającego stabilny i zrównoważony rozwój branży.
Uczestnicy kongresu dyskutowali na temat obecnej sytuacji handlu i usług w naszym kraju, w kontekście tematycznym związanym z produkcją i dystrybucją, ładem przestrzennym oraz relacjami konsumenckimi.
Kongres Kupiectwa był zorganizowany przez cztery ogólnokrajowe organizacje środowiska handlu wchodzące w skład Komitetu Handlu przy KIG:
* Kongregacja Przemysłowo-Handlowa,
* Naczelna Rada Zrzeszeń Handlu i Usług,
* Polska Izba Handlu,
* Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji.
Patronem Kongresu Kupiectwa była Redakcja miesięcznika Hurt & Detal.
tagi: Kongres Kupiectwa ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...