Z rynku FMCG

Czanieckie Makarony na wybiegu – pokaz kolekcji Urban Fusion Natashy Pavluchenko

Czwartek, 22 września 2011
Podczas pokazu mody w scenerii Zamku Książąt Sułkowskich w Bielsku – Białej zaprezentowano uznaną podczas tegorocznego Fashion Week Poland kolekcję „Urban Fusion” cenionej projektantki Natashy Pavluchenko. Firma Czanieckie Makarony, wspierając artystkę, została głównym sponsorem wydarzenia.
Natasha Pavluchenko, utalentowana projektantka pochodząca z Białorusi, mieszka na stałe w Bielsku – Białej, gdzie prowadzi swoje atelier. Zdobywczyni „Oskara Mody 2005” oraz International Fashion Award 3 września zorganizowała pokaz kolekcji „Urban Fusion” w urokliwej scenerii bielskiego Zamku Książąt Sułkowskich. Znamienici goście – prezydent miasta Jacek Krywult, przedstawiciele świata kultury i polityki mieli okazję uczestniczyć w wydarzeniu na miarę paryskich pokazów haute cauture. Przed pokazem odbył się akustyczny koncert zespołu Neo Retros, zwycięzcy festiwalu Top Trendy, a także degustacja przygotowana przez głównego sponsora - firmę Czanieckie Makarony. Natomiast po pokazie goście mieli okazję porozmawiać z Natashą Pavluchenko podczas bankietu.
Firma Czanieckie Makarony, od lat angażuje się w promowanie talentów regionu Podbeskidzia, działania prospołeczne, a także kulturalne, dlatego z przyjemnością wspomogła projekt artystki. Pomysł wsparcia pokazu Natashy Pavluchenko wydał się tym bardziej interesujący, ponieważ Lucyna Dybał, wiceprezes firmy, od lat gustuje w kreacjach z kolekcji projektantki.

tagi: Czanieckie Makarony ,