Z rynku FMCG

Ponad 450 sklepów dołączyło do ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych ODIDO

Czwartek, 22 września 2011
Już ponad 450 właścicieli sklepów podpisało umowy potwierdzające przystąpienie do ODIDO, podczas gdy 358 otworzyło swoje placówki w ramach tej sieci. ODIDO jest nowym projektem MAKRO Cash & Carry prowadzonym w ramach Programu Wsparcia i Doradztwa, który ma pomóc klientom z sektora handlu detalicznego w umocnieniu swojej pozycji i poprawie konkurencyjności.
Do sieci mogą przystąpić właściciele zarówno małych, jak i większych sklepów spożywczych na terenie całej Polski, którzy chcą skorzystać z dostępu do kompleksowego pakietu doradczego MAKRO, a przy tym pragną zachować dużą niezależność. Właściciele sklepów mają do swojej dyspozycji nie tylko profesjonalne usługi, takie jak szkolenia, doradztwo przy doborze asortymentu, rabaty na zaopatrzenie w MAKRO lecz także  atrakcyjne warunki zakupu produktów sygnowanych markami Fine Food, Aro i Fine Dreaming.

W ofercie adresowanej do Klientów Traders nie zabrakło także wsparcia marketingowego – mogą oni skorzystać m.in. z bezpłatnej gazetki promocyjnej ODIDO, samodzielnie projektowanej ulotki czy wsparcia przy otwarciu sklepu. Sklepy ODIDO są obecnie zlokalizowane na terenie całego kraju. Zgodnie z hasłem przewodnim sieci ,,Od domu blisko, do domu wszystko” asortyment ODIDO został tak dobrany, aby klienci mogli znaleźć w sklepach wszystko to, czego potrzebują w swoich domach na co dzień; łącznie ze świeżymi warzywami i owocami. W ofercie znajdują się także produkty marek Aro, Fine Food i Fine Dreaming, dystrybuowanych w MAKRO na wyłączność.

Więcej informacji wraz z listą sklepów, które już przystąpiły do sieci ODIDO, można znaleźć na stronie www.sklepy-odido.pl.

tagi: ODIDO ,