my coffeeheaven to najnowsze rozwiązanie dedykowane wszystkim, którzy lubią kawę i wizyty w kawiarniach. Innowacyjny program lojalnościowy został tak przygotowany, by precyzyjnie spełniać oczekiwania Gości kawiarni, tak aby poza doskonałą jakością produktów otrzymali jeszcze większą wartość i korzyści.
„Do procesu tworzenia właściwego modelu programu zaprosiliśmy konsumentów, którzy mogli sami stworzyć swój program idealny, a dopiero w drugiej części badania ocenić model przygotowany przez nas. Okazało się, że nasz model doskonale wpisał się w opisywane wcześniej przez respondentów programy marzeń. Ta informacja dodała nam wiary w to, że tworzymy program, który faktycznie jest uszyty na miarę potrzeb i oczekiwań klientów” – komentuje Dorota Szczerbicka, head of marketing.
Badanie atrakcyjności programu my coffeeheaven zostało przeprowadzone przez dom badawczy IQS we współpracy z poznańską agencją \DATA SOLUTIONS, która zaplanowała i przeprowadziła weryfikację ilościową i jakościową koncepcji. Badanie skupiało się m.in. na ocenie konceptu, porównania go z poprzednim rozwiązaniem (stempelkowe Karty Stałego Klienta), szczegółowej ocenie mechaniki programu. Do badania zaproszono zarówno regularnych i okazjonalnych Klientów coffeeheaven, jak również klientów innych kawiarni. Dzięki temu uzyskano miarodajną i obiektywną ocenę całego przedsięwzięcia. Wyniki potwierdziły słuszność założeń programu. Ponad 60% osób oceniło nowy program jako atrakcyjny, stworzony dla osób „takich jak ja”, a ponad 70% osób twierdziło, że został dopasowany do kawiarni i marki coffeeheaven. Ponad 80% przebadanych osób zadeklarowała zrozumiałość zasad, a ponad 90% wskazań w grupie bardzo i raczej atrakcyjny otrzymały najważniejsze korzyści programu.
„Dobrze i precyzyjnie opracowany mechanizm programu lojalnościowego jest prawdziwą wartością dla klienta i firmy – wpływa na budowanie bliskości, zaangażowania, przyczynia się do poprawy opinii o marce” – wyjaśnia Dorota Szczerbicka i dodaje: ”dlatego tak wiele energii i serca włożyliśmy w powstanie ‘my coffeeheaven’ – by rzeczywiście był pierwszym tak kompleksowym, przejrzystym i jednocześnie wygodnym dla Klienta programem w branży.”
ZASADY I KORZYŚCI
Od 20 września w kawiarniach coffeeheaven można odebrać specjalne karty magnetyczne my coffeeheaven. Klienci zdobywają punkty za zakup wszystkich produktów dostępnych w kawiarni oraz w prosty sposób wymieniają je na dowolne produkty coffeeheaven. To pierwszy program na rynku, który premiuje całą ofertę, bez wyjątku. Punkty są zapisywane na karcie od momentu pierwszego zamówienia. Za każdą wydaną złotówkę, Klient otrzymuje 0,5 punktu.
Z racji deklaratywnego poziomu korzystania z internetu przez grupę docelową coffeeheaven, kartę można także zarejestrować na stronie www.mycoffeeheaven.pl. Dzięki takiej rejestracji Klienci uzyskują dodatkowe korzyści: ekstra punkty w dniu urodzin, specjalnych okresach promocyjnych czy punkty premiowe za specjalnie dedykowane dla konkretnego Klienta promocje. Rejestracja jest też bardzo przydatna w przypadku zagubienia karty. Gwarantuje, że zebrane punkty są przypisane do naszego konta, więc można je bez problemu przenieść na nową kartę. Dzięki stronie WWW, każdy ma dostęp do swojego konta – liczby zgromadzonych punktów, historii wizyt w coffeeheaven oraz bieżących informacji o programie.
tagi: coffeeheaven ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...