Kampania „Tu mieszkam, tu kupuję” ma za zadanie pomóc w efektywnym wykorzystaniu największych atutów sklepów osiedlowych i podkreślić wartości, które są ważne dla kupujących: indywidualne podejście sprzedających i bezpośredni kontakt, a także produkty najwyższej jakości.
Akcję można poprzeć wchodząc na stronę www.tumieszkamtukupuje.pl. Właściciele sklepów osiedlowych mogą pobrać z niej zestawy bezpłatnych materiałów promocyjnych (plakaty, ulotki, naklejki).
Przystępując do programu właściciele sklepów przyczyniają się nie tylko do nagłośnienia problemów, z jakim zmaga się od lat handel tradycyjny w Polsce, ale również poszerzenia swojej wiedzy i poznania skutecznych metod prowadzenia sklepów.
Kampania „Tu mieszkam, tu kupuję” organizowana jest od 2010 roku. Do tej pory w akcji wzięło udział prawie 6,5 tysiąca właścicieli sklepów osiedlowych. Pomysłodawcą oraz organizatorem kampanii jest sieć wielkopowierzchniowych hurtowni MAKRO Cash & Carry. Tegoroczną edycję akcji, która potrwa do grudnia 2011 roku wsparły takie organizacje jak: Pracodawcy Rzeczpospolitej, Naczelna Rada Zrzeszeń Handlu i Usług, Polska Federacja Producentów Żywności oraz Slow Food Polska. W ramach akcji zawiązana została również Rada Programowa, w której skład weszli przedstawiciele organizacji partnerskich i świata nauki.
Więcej informacji o programie można uzyskać na stronie internetowej
www.tumieszkatukupuje.pl