Kampanie i Promocje

Nowa kampania dań Pudliszki

Czwartek, 15 września 2011 Autor: Monika Dawiec,
Marka Pudliszki rozpoczęła szeroko zakrojoną promocję dań gotowych. Wyjątkowa kampania podkreśla najważniejsze dla konsumentów zalety dań tej marki, które zapewniają domowy smak dzięki recepturom polskich gospodyń oraz wykorzystaniu naprawdę dobrej jakości mięsa.

Pudliszki od lat są ekspertem w zakresie domowych smaków. Dania gotowe tej marki to kilkanaście tradycyjnych potraw, które domowy smak zawdzięczają oryginalnym, sprawdzonym przepisom polskich gospodyń. Ich receptury opracowano dzięki konkursowi, w którym konsumentki wysyłały swoje domowe przepisy na dania. Jedna z laureatek – Magda Tylman – występuje w najnowszej reklamie marki. Jej receptura na gołąbki okazała 6 lat temu się najlepsza i od tamtej pory gołąbki Pudliszek są przygotowywane właśnie na podstawie tego przepisu.

Dania Pudliszki to także dbałość o jakość, zwłaszcza mięsa. Marka posiada surowe procedury selekcji rodzajów mięsa oraz systemu jego kontroli i stosuje tylko mięso dobrej jakości. W daniach Pudliszki nie używa się mięsa odkostnianego mechanicznie ani konserwantów. Te zasady to odpowiedź na obawy konsumentek, które często nie ufają zawartości dań w słoikach. Dania Pudliszki to pewność domowego smaku i wysokiej jakości, której można zaufać.

Pudliszki to lider rynku dań gotowych w Polsce, z udziałami wartościowymi na poziomie średnio 28,3% (ACN, cała Polska bez dyskontów). Pudliszki dwukrotnie zostały uznane Najmocniejszą Polską Marką w kategorii produktów żywnościowych w rankingu dziennika Rzeczpospolita.

Kampania telewizyjna z autorką Pudliszkowych gołąbków jest obecna na antenach większości ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Uzupełnia ją kreatywna kampania internetowa, w ramach której na jednym z najpopularniejszych portali internetowych - Wirtualnej Polsce - stworzono specjalny serwis poświęcony domowej kuchni oraz jakości dań gotowych Pudliszki. Dania otrzymują także silne wsparcie w punktach sprzedaży.

tagi: Pudliszki ,