Pudliszki od lat są ekspertem w zakresie domowych smaków. Dania gotowe tej marki to kilkanaście tradycyjnych potraw, które domowy smak zawdzięczają oryginalnym, sprawdzonym przepisom polskich gospodyń. Ich receptury opracowano dzięki konkursowi, w którym konsumentki wysyłały swoje domowe przepisy na dania. Jedna z laureatek – Magda Tylman – występuje w najnowszej reklamie marki. Jej receptura na gołąbki okazała 6 lat temu się najlepsza i od tamtej pory gołąbki Pudliszek są przygotowywane właśnie na podstawie tego przepisu.
Dania Pudliszki to także dbałość o jakość, zwłaszcza mięsa. Marka posiada surowe procedury selekcji rodzajów mięsa oraz systemu jego kontroli i stosuje tylko mięso dobrej jakości. W daniach Pudliszki nie używa się mięsa odkostnianego mechanicznie ani konserwantów. Te zasady to odpowiedź na obawy konsumentek, które często nie ufają zawartości dań w słoikach. Dania Pudliszki to pewność domowego smaku i wysokiej jakości, której można zaufać.
Pudliszki to lider rynku dań gotowych w Polsce, z udziałami wartościowymi na poziomie średnio 28,3% (ACN, cała Polska bez dyskontów). Pudliszki dwukrotnie zostały uznane Najmocniejszą Polską Marką w kategorii produktów żywnościowych w rankingu dziennika Rzeczpospolita.
Kampania telewizyjna z autorką Pudliszkowych gołąbków jest obecna na antenach większości ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Uzupełnia ją kreatywna kampania internetowa, w ramach której na jednym z najpopularniejszych portali internetowych - Wirtualnej Polsce - stworzono specjalny serwis poświęcony domowej kuchni oraz jakości dań gotowych Pudliszki. Dania otrzymują także silne wsparcie w punktach sprzedaży.
tagi: Pudliszki ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...