Sprzedawcy intensywnie przygotowują się przed nadchodzącym sezonem jesienno-zimowym. Uzupełniają asortyment o herbaty, które zwłaszcza w chłodniejsze miesiące lepiej rotują na półce sklepowej. Herbaty czarne, których sprzedaż wartościowa stanowi ponad 50% rynku, właśnie w tym okresie cieszą się szczególną popularnością.
Mając to na uwadze, marka IRVING przygotowała specjalną ofertę cenową na swoje flagowe produkty: herbaty IRVING Daily Classic oraz Earl Grey. Detaliści mogą je zamówić u przedstawiciela handlowego marki IRVING nawet do 30% taniej niż w okresie poza działaniami promocyjnymi.
Jak podkreślają sami kupcy, obecnie konsumenci zwracają większą uwagę na atrakcyjną cenę niż gadżet dołączany do produktu. Promocyjna oferta pozwoli konsumentom, a tym samym sprzedawcom, zaoszczędzić na zakupach.
Wszelkie szczegóły dotyczące wrześniowej oferty promocyjnej, Detaliści mogą uzyskać u przedstawicieli handlowych dystrybutora herbat IRVING - firmy Amber Spark.
tagi: IRVING ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...