Le Bobo to kot niezwykły. Żyje pełnią życia i utrwala każdą chwilę na zdjęciach. Codziennie z aparatem na szyi poluje na ciekawe ujęcia. Obserwuje świat z szafy, spod łóżka, z parapetu, spod drzewa – jego ciekawska natura gna go wszędzie tam, gdzie coś się dzieje. A w życiu kota dzieje się naprawdę wiele.
Teraz możemy się o tym przekonać na własne oczy! Świat z kociej perspektywy, uwieczniony na zdjęciach zrobionych przez Le Bobo, będzie można podziwiać podczas wyjątkowej wystawy. Od 24 września do 2 października 2011 r. w Pasażu Wiecha w Warszawie odkryjemy rąbek tajemnicy i zdradzimy co robią koty, gdy nikt nie widzi. Wyjątkowe zdjęcia z wypraw i przygód Le Bobo będzie można zobaczyć również na stronie internetowej www.friskies.pl/lebobo.
Czy Twojego kota także spotykają przygody? Gdzie lubi spędzać czas, co go interesuje? Teraz możecie się o tym przekonać, biorąc udział w konkursie! Wystarczy w dniach 19 – 30 września 2011 r. zalogować się na stronie www.friskies.pl/lebobo, uzasadnić, dlaczego to Twój kot byłby najlepszym fotografem i załączyć zdjęcie, na którym jesteś Ty i Twój kot.
Spośród wszystkich odpowiedzi jury wybierze najciekawsze i zaprosi do drugiego etapu konkursu 150 osób, które otrzymają specjalne kocie aparaty Pet’s Eye View. W drugim etapie, który rozpocznie się 4 października i potrwa do 30 października 2011 r., należy zamieścić na stronie www.friskies.pl/lebobo pięć najciekawszych, najzabawniejszych, najbardziej poruszających zdjęć zrobionych przez pupila. Na zwycięzców czekają wspaniałe nagrody. Właściciel najzdolniejszego kota-fotografa otrzyma notebook Sony VAIO. Kolejne trzy osoby, których koty uwiecznią najciekawsze momenty, dostaną profesjonalny aparat Nikon, a 30 uczestników zostanie nagrodzonych specjalnym fotokodem o wartości 100 zł, umożliwiającym stworzenie własnej fotoksiążki.
Akcja będzie wspierana w prasie oraz w internecie. Kampania potrwa od 5 września do końca października 2011 r. Za kampanię prasową i internetową oraz zakup mediów odpowiada MEC. Stronę internetową przygotowała agencja Ad Pistols.
tagi: Nestle Purina , Friskies ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...