W czasie wakacji, od 20 czerwca do końca lipca, trwała loteria HARIBO pod nazwą „Marzy Ci się? Wygraj z misiem!”. Uroczystość przekazania nagród odbyła się u warszawskiego dilera Volkswagena, gdzie przedstawiciel firmy HARIBO, wręczył kluczyki i przekazał gratulacje zdobywcom.
„Cała formuła loterii opierała się na założeniu, że marzenia spełniają się częściej, niżbyśmy przypuszczali” – mówi Beata Falińska, Marketing Manager Haribo Sp. z o.o. – „Proste zasady, fakt, że każdy ma takie same szanse na wygraną oraz bardzo atrakcyjne nagrody wzbudziły duże zainteresowanie loterią” – dodaje Beata Falińska.
Loteria firmy HARIBO polegała na zakupie co najmniej jednego opakowania produktu oznaczonego naklejką, zarejestrowaniu się na specjalnej stronie konkursowej www.loteriaHARIBO.pl i dodaniu unikalnego kodu spod naklejki. Promocji konsumenckiej towarzyszyła intensywna kampania w TV, prasie i Internecie. Na potrzeby kampanii telewizyjnej został przygotowany specjalny spot reklamowy, emitowany w telewizji ogólnopolskiej i stacjach tematycznych.
tagi: Haribo ,
Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska dotyczące...
Analiza blisko 75 tys. cen detalicznych wykazała, że w maju...
Dariusz Stolarczyk zrezygnował z funkcji członka zarządu...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...
Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...