W czasie wakacji, od 20 czerwca do końca lipca, trwała loteria HARIBO pod nazwą „Marzy Ci się? Wygraj z misiem!”. Uroczystość przekazania nagród odbyła się u warszawskiego dilera Volkswagena, gdzie przedstawiciel firmy HARIBO, wręczył kluczyki i przekazał gratulacje zdobywcom.
„Cała formuła loterii opierała się na założeniu, że marzenia spełniają się częściej, niżbyśmy przypuszczali” – mówi Beata Falińska, Marketing Manager Haribo Sp. z o.o. – „Proste zasady, fakt, że każdy ma takie same szanse na wygraną oraz bardzo atrakcyjne nagrody wzbudziły duże zainteresowanie loterią” – dodaje Beata Falińska.
Loteria firmy HARIBO polegała na zakupie co najmniej jednego opakowania produktu oznaczonego naklejką, zarejestrowaniu się na specjalnej stronie konkursowej www.loteriaHARIBO.pl i dodaniu unikalnego kodu spod naklejki. Promocji konsumenckiej towarzyszyła intensywna kampania w TV, prasie i Internecie. Na potrzeby kampanii telewizyjnej został przygotowany specjalny spot reklamowy, emitowany w telewizji ogólnopolskiej i stacjach tematycznych.
tagi: Haribo ,
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Podczas jubileuszowej konferencji Forum Odpowiedzialnego...
Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska dotyczące...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...