„Dzięki rozszerzeniu dystrybucji już nie tylko mieszkańcy Pomorza, Kujaw, Warmii i Mazur, ale całej Polski będą mogli spróbować świeżego i odmiennego w smaku Specjala Niepasteryzowanego" – mówi Katarzyna Wójcik, Krajowy Kierownik ds. Kluczowych Klientów Grupy Żywiec.
Grupy Żywiec uruchomiła również szeroką dystrybucję drugiego z 5 piw regionalnych w swoim zróżnicowanym portfelu marek (pozostałe to Królewskie, Leżajsk i Brackie z Brackiego Browaru Zamkowego w Cieszynie). Dzięki współpracy z Tesco piwo Kujawiak jest dostępne już nie tylko na Kujawach, ale w całej Polsce. Tesco posiada obecnie prawie 400 placówek.
Rozszerzenie dystrybucji piw regionalnych to kolejny krok zapowiedzianej przez Grupę Żywiec aktywizacji segmentu piwa. Od początku roku potentat rynku piwa m.in. odświeżył opakowania Warki, Tatry i Stronga, wprowadził zwrotną butelkę premiowego Żywca z wygrawerowanym piwnym dziedzictwem i większą butelkę Desperadosa. Uzupełnił również swój szeroki portfel Królewskim, Specjalem i Leżajskiem w wariancie niepasteryzowanym, Kilkenny w piwnym stylu red alei dwoma odmianami piwa Guinness, który jest najbardziej znanym stoutem.
Obecnie Grupa Żywiec jest najaktywniejszą produktowo i reklamowo (najbardziej intensywne kampanie w TV) firmą na polskim rynku. W zróżnicowanej ofercie piw Grupy Żywiec (16) każdy wymagający piwosz znajdzie swoje ulubione.
(informacja handlowa)
tagi: Grupa Żywiec ,
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Podczas jubileuszowej konferencji Forum Odpowiedzialnego...
Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska dotyczące...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...