„Dzięki rozszerzeniu dystrybucji już nie tylko mieszkańcy Pomorza, Kujaw, Warmii i Mazur, ale całej Polski będą mogli spróbować świeżego i odmiennego w smaku Specjala Niepasteryzowanego" – mówi Katarzyna Wójcik, Krajowy Kierownik ds. Kluczowych Klientów Grupy Żywiec.
Grupy Żywiec uruchomiła również szeroką dystrybucję drugiego z 5 piw regionalnych w swoim zróżnicowanym portfelu marek (pozostałe to Królewskie, Leżajsk i Brackie z Brackiego Browaru Zamkowego w Cieszynie). Dzięki współpracy z Tesco piwo Kujawiak jest dostępne już nie tylko na Kujawach, ale w całej Polsce. Tesco posiada obecnie prawie 400 placówek.
Rozszerzenie dystrybucji piw regionalnych to kolejny krok zapowiedzianej przez Grupę Żywiec aktywizacji segmentu piwa. Od początku roku potentat rynku piwa m.in. odświeżył opakowania Warki, Tatry i Stronga, wprowadził zwrotną butelkę premiowego Żywca z wygrawerowanym piwnym dziedzictwem i większą butelkę Desperadosa. Uzupełnił również swój szeroki portfel Królewskim, Specjalem i Leżajskiem w wariancie niepasteryzowanym, Kilkenny w piwnym stylu red alei dwoma odmianami piwa Guinness, który jest najbardziej znanym stoutem.
Obecnie Grupa Żywiec jest najaktywniejszą produktowo i reklamowo (najbardziej intensywne kampanie w TV) firmą na polskim rynku. W zróżnicowanej ofercie piw Grupy Żywiec (16) każdy wymagający piwosz znajdzie swoje ulubione.
(informacja handlowa)
tagi: Grupa Żywiec ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...