Drogeria Natura zlokalizowana zostanie przy Agorze 17, na warszawskich Bielanach. Drogeria będzie czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10-19, w sobotę od 10-15. Powierzchnia sklepu to około 165 mkw. W ofercie klienci drogerii, znajdą pełną gamę kosmetyków uznanych marek światowych, a także marki własne dostępne tylko w Drogeriach Natura. Otwarciu towarzyszyć będą usługi w zakresie deromokonsultacji, pokazy makijażu, a także atrakcyjne promocje przygotowane specjalnie dla klientów Drogerii Natura.
„Drogeria Natura na warszawskich Bielanach, tak jak i pozostałe nasze sklepy, zaaranżowana jest w przyjazny i nowoczesny sposób. Naturalna kolorystyka - spokojna zieleń i kobiecy zmysłowy amarant - w połączeniu z nieinwazyjnym, delikatnym oświetleniem stwarzają przyjemny nastrój w drogerii. Odpowiednia barwa światła subtelnie podkreśla wyeksponowane kosmetyki i zachęca do ich testowania. Smaku także dodają przyciągające wzrok zdjęcia celebrytów i modelek w zmysłowym makijażu. Profesjonalnie przeszkolony personel, będzie służył pomocą przy wyborze produktów" - komentuje Balbina Wołongiewicz, PR manager sieci Natura Drogerie.
Drogerie Natura to prawie 15 lat doświadczenia na rynku i kilkaset sklepów zlokalizowanych w całej Polsce. Bogata oferta kosmetyków uznanych, światowych marek i kompetentna obsługa to niezaprzeczalne atuty sieci. Drogerie Natura łączą przyjemność zakupów z profesjonalnymi, bezpłatnymi usługami w zakresie dermokonsultacji i wizażu.
Sieć z powodzeniem lansuje zarówno marki własne do makijażu: Sensique, My Secret i Kobo Professional jak i do pielęgnacji włosów i ciała: Artiste, czy Milly. Drogerie Natura to najwyższa jakość potwierdzona licznymi nagrodami i wyróżnieniami. Sieć dwukrotnie, w latach 2009 i 2010, zdobyła nagrodę „Jakość Obsługi", którą przyznali jej konsumenci. Otrzymała również tytuł „Jakość Roku 2009" za skuteczność prowadzonej polityki jakości i standard usług a przede wszystkim za stopień zadowolenia klientów i pracowników. To potwierdza efektywność zarządzania organizacją i słuszność strategii, która zakłada że to klienci są w jej centrum zainteresowania.
tagi: natura ,
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Podczas jubileuszowej konferencji Forum Odpowiedzialnego...
Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska dotyczące...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...