Drogeria Natura zlokalizowana zostanie przy Agorze 17, na warszawskich Bielanach. Drogeria będzie czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10-19, w sobotę od 10-15. Powierzchnia sklepu to około 165 mkw. W ofercie klienci drogerii, znajdą pełną gamę kosmetyków uznanych marek światowych, a także marki własne dostępne tylko w Drogeriach Natura. Otwarciu towarzyszyć będą usługi w zakresie deromokonsultacji, pokazy makijażu, a także atrakcyjne promocje przygotowane specjalnie dla klientów Drogerii Natura.
„Drogeria Natura na warszawskich Bielanach, tak jak i pozostałe nasze sklepy, zaaranżowana jest w przyjazny i nowoczesny sposób. Naturalna kolorystyka - spokojna zieleń i kobiecy zmysłowy amarant - w połączeniu z nieinwazyjnym, delikatnym oświetleniem stwarzają przyjemny nastrój w drogerii. Odpowiednia barwa światła subtelnie podkreśla wyeksponowane kosmetyki i zachęca do ich testowania. Smaku także dodają przyciągające wzrok zdjęcia celebrytów i modelek w zmysłowym makijażu. Profesjonalnie przeszkolony personel, będzie służył pomocą przy wyborze produktów" - komentuje Balbina Wołongiewicz, PR manager sieci Natura Drogerie.
Drogerie Natura to prawie 15 lat doświadczenia na rynku i kilkaset sklepów zlokalizowanych w całej Polsce. Bogata oferta kosmetyków uznanych, światowych marek i kompetentna obsługa to niezaprzeczalne atuty sieci. Drogerie Natura łączą przyjemność zakupów z profesjonalnymi, bezpłatnymi usługami w zakresie dermokonsultacji i wizażu.
Sieć z powodzeniem lansuje zarówno marki własne do makijażu: Sensique, My Secret i Kobo Professional jak i do pielęgnacji włosów i ciała: Artiste, czy Milly. Drogerie Natura to najwyższa jakość potwierdzona licznymi nagrodami i wyróżnieniami. Sieć dwukrotnie, w latach 2009 i 2010, zdobyła nagrodę „Jakość Obsługi", którą przyznali jej konsumenci. Otrzymała również tytuł „Jakość Roku 2009" za skuteczność prowadzonej polityki jakości i standard usług a przede wszystkim za stopień zadowolenia klientów i pracowników. To potwierdza efektywność zarządzania organizacją i słuszność strategii, która zakłada że to klienci są w jej centrum zainteresowania.
tagi: natura ,
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....