Z rynku FMCG

Tradis optymalizuje procesy logistyczne

Wtorek, 30 sierpnia 2011
Tradis zawarł kontrakt o wartości 2 mln zł na obsługę serwisową ok. 180 wózków widłowych będących własnością spółki. Jest to element strategii mającej na celu optymalizację kosztów oraz usprawnienie procesu logistycznego, co pozwoli na zmniejszenie wydatków na działalność w tym obszarze o około 35%.
Obecnie w Tradisie pracuje ok. 540 wózków widłowych renomowanych firm (Cesab, Linde, Jungheinrich, Toyota-BT). Dzięki ujednoliceniu systemu serwisowego, zarządzanie flotą będzie sprawniejsze i mniej kosztowne. Ponadto, ograniczy przestoje związane z oczekiwaniem urządzeń na naprawę. Grupa Tradis podejmuje także szereg innych działań mających na celu podniesienie jakości świadczonych usług i zwiększenie konkurencyjności oferty na rynku. Firma nieustannie monitoruje i analizuje wszystkie wydatki w obszarze logistyki. Dzięki temu szybko reaguje na zmiany otoczenia i dostosowuje się do wymagań klientów, dbając jednocześnie o optymalizację kosztową. Ponadto, Grupa Tradis dąży do systematycznego podnoszenia kompetencji kadry zarządzającej magazynami w celu ciągłego doskonalenia świadczonych usług.

„W trosce o świadczenie jak najwyższej jakości usług dla naszych Klientów nieustannie modernizujemy i optymalizujemy procesy logistyczne. Przykładamy największą wagę zarówno do sprawnego przeprowadzania procesu dystrybucji, jak i zmniejszania ponoszonych kosztów. Pozwala nam to utrzymać konkurencyjną ofertę i wysoką jakość świadczonych usług” – mówi Adam Galek, dyrektor logistyki Grupy Tradis.

tagi: Tradis ,