Sukces, jaki Chopin Vodka odniosła na światowych rynkach zobowiązuje - stwierdził właściciel marki Tadeusz Dorda. Z olbrzymią satysfakcją wręczam Pani Agacie Szymczewskiej ufundowaną przez Chopin Vodka Transatlantyk Chopin Award oraz życzę sukcesów w dalszej karierze – dodał.
Rozwój kultury i sztuki wymaga ogromnych nakładów finansowych których nie są w stanie pokryć państwowe dotacje. Dziedziny te są jednak często pomijane przez sponsorów. Wsparcie wydarzenia kulturalnego czy wybitnego artysty przynosi zdecydowanie mniejsze korzyści niż finansowanie drużyny piłkarskiej lub nawet pojedynczego sportowca. Chopin Vodka, to jeden z nielicznych przedstawicieli biznesu świadomy potrzeb polskiej kultury. Producent luksusowej wódki wspierał m.in. młodych artystów warszawskiej ASP oraz ufundował własną nagrodę w konkursie „Uśmiech Chopina” organizowanym przez Muzeum Karykatury w Warszawie. Jako sponsor lub mecenas angażował się w szereg również lokalnych inicjatyw kulturalnych jak Plener Malarsko – Rzeźbiarski Chalecczyzna w Stoku Wiśniewskim czy Plener Malarski „Chopin kolorem zagrany” w Mościbrodach. Podczas organizowanego po raz pierwszy w dniach 5 - 13 sierpnia 2011 roku Transatlantyk Poznan International Film and Music Festival przyznano ufundowaną przez Chopin Vodka Transatlantyk Chopin Award. Podczas finałowej gali Tadeusz Dorda osobiście wręczył nagrodę dla wyjątkowego artysty – odkrycia roku. Wyróżnienie otrzymała polska skrzypaczka Agata Szymczewska. Od wielu lat z ogromną przyjemnością wspieramy młodych artystów. Cieszą nas ich sukcesy i jesteśmy dumni, że dzięki nam mogą rozwijać swoje talenty – mówi Tadeusz Dorda. Transatlantyk to inicjatywa, która pozwala wyłonić tych najzdolniejszych. Z radością przyjęliśmy propozycję współpracy. Chopin Vodka zadbała również o gości festiwalu. Chopin Extra Olives (CEO), drink na bazie luksusowej Chopin Potato Vodka z dodatkiem oliwek serwowany po zakończonych projekcjach filmowych nieoficjalnie ogłoszono odkryciem festiwalu. Przybyli poznali również szereg innych powstających w gorzelni Chopin trunków. Zachwyt pań wzbudziła przede wszystkim Golden Rose, której kobiecy charakter podkreśla zatopiony we wnętrzu butelki kwiat dzikiej róży. Panowie znacznie częściej wybierali Krzeską oraz likiery z serii Etiuda. Jan A.P. Kaczmarek, twórca i dyrektor festiwalu po sukcesie pierwszej edycji zapowiedział, że za rok Transatlantyk znów przypłynie. Z pewnością nie zabraknie na nim Chopin Vodka.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.