80% mieszkańców Cieszyna uważa, że miasto potrzebuje takiego sklepu jak Lidl!
W czwartek 25 sierpnia 2011 został otwarty pierwszy sklep sieci Lidl w Cieszynie przy ul. Bielskiej 55. Z tej okazji firma zleciła przeprowadzenie badania opinii wśród mieszkańców Cieszyna na temat zakupów w Lidlu. Okazuje się, że aż 80% mieszkańców Cieszyna uważa, że miasto potrzebuje takiego sklepu jak Lidl.
Badanie przeprowadzone na zlecenie Lidl w dniach 22-23.07. przez Instytut MillwardBrown SMG KRC wykazało również, że konsumenci deklarują chęć robienia zakupów w Lidlu (76% ankietowanych) oraz uważają, że sklep Lidl to dobry pomysł (70%). - Opinia przedstawicieli lokalnych społeczności konsumenckich jest dla nas niezwykle ważna – ¬mówi Anna Biskup reprezentująca sieć Lidl Polska. – Tak wysokie wyniki upewniają nas, że nowy sklep Lidl na mapie kraju jest pozytywnie przyjmowany przez mieszkańców. Pierwszy sklep Lidl w Cieszynie będzie miał powierzchnię sali sprzedaży około 1000 metrów kwadratowych. Sklep będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00-21.00 oraz w niedzielę w godzinach 9.00-18.00. Otwarciu sklepu towarzyszyć będzie specjalna promocja wybranych produktów. Jak w przypadku pozostałych placówek sieci Lidl, tak i w nowym sklepie klienci mogą spodziewać się ciekawych, cotygodniowych promocji, m.in. produktów kuchni azjatyckiej i francuskiej, mody wakacyjnej czy też kosmetyków i chemii gospodarczej, reprezentujących oryginalne marki Lidl, których obecnie jest ponad 200.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.