Ogólnopolski plebiscyt „Laur Konsumenta" organizowany przez Grupę Media Partner...">
Ogólnopolski plebiscyt „Laur Konsumenta" organizowany przez Grupę Media Partner został rozstrzygnięty. Tytuł „Odkrycie Roku 2009" został przyznany hydrowitaminowemu Plusssz Up.
W programie konsumenci oceniają produkty w 300 kategoriach. Wyniki plebiscytu są na podstawie przeprowadzonych badań, gdzie konsumenci oceniają markę, jej innowacyjność oraz chęć polecenia produktu innym.
Konkurs odbył się już po raz piąty.
(MN)
tagi: plusssz up , plebistyt , laur konsumenta , odkrycie roku ,
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
W I kwartale br. liczba wniosków dotyczących założenia...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...