Ogólnopolski plebiscyt „Laur Konsumenta" organizowany przez Grupę Media Partner...">
Ogólnopolski plebiscyt „Laur Konsumenta" organizowany przez Grupę Media Partner został rozstrzygnięty. Tytuł „Odkrycie Roku 2009" został przyznany hydrowitaminowemu Plusssz Up.
W programie konsumenci oceniają produkty w 300 kategoriach. Wyniki plebiscytu są na podstawie przeprowadzonych badań, gdzie konsumenci oceniają markę, jej innowacyjność oraz chęć polecenia produktu innym.
Konkurs odbył się już po raz piąty.
(MN)
tagi: plusssz up , plebistyt , laur konsumenta , odkrycie roku ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...