Kampanie i Promocje

Rusza kampania TV marki Rio Mare

Poniedziałek, 08 sierpnia 2011
W drugim tygodniu sierpnia rusza w Polsce kampania telewizyjna marki Rio Mare. Bohaterem spotu będzie sztandarowy produkt marki - tuńczyk Rio Mare w puszcze. Dodatkowo kampanii reklamowej będą towarzyszyły inne działania promocyjne.

Kampania Rio Mare prowadzona pod hasłem „Tuńczyk Rio Mare. Prawdziwie włoski smak" rozpoczyna się w drugim tygodniu sierpnia i będzie trwała aż do 2 tygodnia września bieżącego roku. Wykorzystany zostanie do tego 15 sekundowy spot reklamowy prezentujący oryginalny, włoski wyśmienity produkt powstający ze składników  najwyższej jakości. Spot będzie emitowany w najważniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Celem kampanii jest przekazanie konsumentom informacji o wyjątkowych cechach produktu, podkreślając głównie jego włoskie pochodzenie oraz najwyższą jakość.

Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyły dodatkowe działania promocyjne. Będą należały do nich:

-  Działania wspierające w punktach sprzedaży: szczególna dbałość o zatowarowanie półek,   dodatkowe ekspozycje, atrakcyjne promocje oraz animacje i degustacje przy półce.

- Działania PR w prasie konsumenckiej i handlowej oraz w Internecie.

- Przyciągająca uwagę mobilna forma outdoorowa - charakterystyczna oprawa floty Rio Mare.

- Atrakcyjne wydane książeczki Rio Mare z prawdziwie włoskimi przepisami dla konsumentów.

(Maja Święcka)