Kampania Rio Mare prowadzona pod hasłem „Tuńczyk Rio Mare. Prawdziwie włoski smak" rozpoczyna się w drugim tygodniu sierpnia i będzie trwała aż do 2 tygodnia września bieżącego roku. Wykorzystany zostanie do tego 15 sekundowy spot reklamowy prezentujący oryginalny, włoski wyśmienity produkt powstający ze składników najwyższej jakości. Spot będzie emitowany w najważniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
Celem kampanii jest przekazanie konsumentom informacji o wyjątkowych cechach produktu, podkreślając głównie jego włoskie pochodzenie oraz najwyższą jakość.
Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyły dodatkowe działania promocyjne. Będą należały do nich:
- Działania wspierające w punktach sprzedaży: szczególna dbałość o zatowarowanie półek, dodatkowe ekspozycje, atrakcyjne promocje oraz animacje i degustacje przy półce.
- Działania PR w prasie konsumenckiej i handlowej oraz w Internecie.
- Przyciągająca uwagę mobilna forma outdoorowa - charakterystyczna oprawa floty Rio Mare.
- Atrakcyjne wydane książeczki Rio Mare z prawdziwie włoskimi przepisami dla konsumentów.
(Maja Święcka)
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...