Reportaże

Tradycyjna uczta pod murami malborskiego zamku – Soplica hucznie świętuje 120-lecie swojego istnienia

Poniedziałek, 08 sierpnia 2011
Jubileusz 120-lecia polskiej marki Soplicy przybrał niespotykaną formę podróży w czasie. Wybrani goście na jeden dzień przenieśli się w czasy takie jak kiedyś, aby zobaczyć wielką inscenizację oblężenia Malborka oraz poznać nowe, premium oblicze Soplicy.
Soplica, jedna z najstarszych polskich marek, zaproponowała zaproszonym gościom jednodniową wyprawę w czasy króla Jagiełły. Podróż  odbyła się specjalnym samolotem, który przeniósł VIPów do Zamku w Malborku. Tam,  na pasażerów, czekało  wiele atrakcji - wśród nich  inscenizacja oblężenia zamku, pokazy życia rycerskiego, turnieje konne, konkursy na zaplatanie warkoczy oraz jarmark rzemiosł średniowiecznych.
W wielkiej inscenizacji Oblężenia Malborka udział wzięły setki statystów. Artystyczne wydarzenie stanowiło wspaniałe tło dla nowej odsłony znamienitego trunku. Soplica tak, jak malborskie oblężenie, przenosi nas w czasy, kiedy życie płynęło wolniej, powietrze miało inny zapach, a jedzenie  lepszy smak. Smak był również jednym z głównych punktów programu podczas przyrządzania przez znanych i popularnych aktorów prawdziwie domowych nalewek przy wykorzystaniu zupełnie nowego i przełomowego produktu Soplicy Nalewkowej. Z jej pomocą Gwiazdy mogły przygotować trunki w oparciu o tradycyjną i sprawdzoną recepturę, zachowującą naturalny smak i zapach dojrzałych w słońcu owoców.  



 W trakcie „podróży w czasie” znani i popularni aktorzy Bartek Kasprzykowski i Sylwia Gliwa przybliżyli gościom bogatą historię marki Soplica, którą stworzył w 1891 roku Bolesław Kasprowicz, polski kupiec i twórca pierwszych, wybitnych receptur Soplicy. Robert Moskwa, Przemysław Sadowski, Adam Fidusiewicz, Marcin Chochlew, Artur Kruczek, oraz Marek Richter dołączyli do wspólnego przyrządzanie tradycyjnych nalewek z polskich owoców: malin, wiśni, jagód oraz czerwonych porzeczek, a całemu wydarzeniu towarzyszyła atmosfera Soplicowa oglądanego przez licznych uczestników obchodów święta w Malborku. Aktorzy rozdawali również autografy, dumnie prezentując swoje własnoręcznie sporządzone, soplicowie nalewki.
„Z okazji jubileuszu Soplicy zaprosiliśmy gości w specjalną podróż w czasie do Malborka, gdzie chcieliśmy przybliżyć im świat, w którym czas płynął wolniej i gdzie prawdziwą radość sprawiało pachnące i pełne smaku jedzenie. W tych czasach dużą przyjemnością było również przyrządzanie własnych przetworów i nalewek. Dlatego jedną z atrakcji w jaką zaangażowali się nasi goście było właśnie ich wspólne przyrządzanie. Nasze Gwiazdy z wielkim zapałem przygotowały własnoręcznie owocowe trunki przekonując jednocześnie się o super prostym przepisie przy wykorzystaniu nowej Soplicy Nalewkowej”- powiedział Przemysław Jaczewski, brand manager marek Soplica i Jeżówka, CEDC.

tagi: FMCG , HURT&DETAL , Soplica , CDEC ,