"CH Pruchnicka, jedyny nowoczesny obiekt handlowy w mieście, cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony zarówno polskich, jak i zagranicznych marek" - mówi Alina Pękalska z firmy Retail Concept. - "Jarosław jest miastem o dużych możliwościach, a swój potencjał zawdzięcza w głównej mierze położeniu na przecięciu ważnych szlaków komunikacyjnych. Ofertę dla przyszłych klientów tworzymy tak, by spotkała się z ich oczekiwaniami, dlatego sklepy Tesco i Euro RTV AGD, które są wiodącymi sieciami w swoich branżach, są gwarancją sukcesu całego obiektu."
Około 70 procent całego kompleksu CH Pruchnicka jest już wynajęte. Wśród najemców znajdują się już salony: Jysk o powierzchni 970 mkw. oraz Alei - 800 mkw. W trakcie finalizacji jest również umowa najmu z firmą Abra, wiodącą siecią sklepów meblowych w Polsce, na kolejne 700 mkw powierzchni.
Jarosław liczy ponad 40 tysięcy mieszkańców, ale biorąc pod uwagę sąsiedni Przeworsk i Lubaczów, w zasięgu oddziaływania CH Pruchnicka znajdzie się ok. 150 tysięcy osób. Lokalizacja pozytywnie wpływa na rozwój sektora handlu i usług w mieście oraz implikuje powrót do tradycji kupieckich miasta.
CH Pruchnicka, którego otwarcie zaplanowano na przełom 2011 i 2012 roku, usytuowane będzie w centrum Jarosławia. Powierzchnia całkowita obiektu to 7 400 mkw., z czego 5 500 mkw. przeznaczonych jest do wynajmu. Znajdzie się tu również parking na 250 miejsc. Głównym inwestorem projektu jest firma PHU Szron z Jarosławia.
(Maja Święcka)
tagi: Tesco ,
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Podczas jubileuszowej konferencji Forum Odpowiedzialnego...
Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska dotyczące...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...