Tam, gdzie pojawiają się miłośnicy Jim Beama, tam pojawią się znaki prohibicji, którą przetrwają tylko najlepsi. Nawiązująca do początków XX w., kampania „Koniec Prohibicji - Najlepsi Przetrwają Wszystko" obejmuje sklepy tradycyjne, sieciowe, kanał horeca oraz portal społecznościowy facebook.
Na profilu marki na Facebooku organizatorzy zachęcają do stworzenia imprezy marzeń. Inspiracją wydarzenia powinny być lata dwudzieste i trzydzieste ubiegłego wieku, kojarzone z hucznym świętowaniem końca prohibicji i spektakularnymi spotkaniami w szerokim gronie znajomych i przyjaciół. Wtedy to w rytmie swinga oraz zapachu doskonałych cygar wznoszono toasty znakomitą amerykańską whiskey.
Tak wyglądały Stany Zjednoczone na początku XX wieku, teraz wielbiciele marki Jim Beam mają szanse na wyreżyserowanie własnej imprezy z okazji zakończenia smutnych czasów prohibicji. Pełna realizacja zwycięskiego pomysłu dla autora najciekawszego scenariusza i jego przyjaciół to główna nagroda w konkursie , który trwa do końca sierpnia.
W tym samym czasie w sklepach sieciowych pojawią się wystylizowane na lata 20. hostessy, które będą zachęcać do wzięcia udziału w konkursie i zakupu produktu. Rozdając papierowe torebki, w których można ukryć cenną, zakazaną butelkę, będą informować konsumentów, że z Jim Beamem można przenieść się do zakazanego świata prohibicji i przetrwać.
W tym samym czasie w sklepach pojawią się oryginalne przyciągające wzrok ekspozycje - drewniane beczki i skrzynie stylizowane na świat lat 30.
(Informacja handlowa)
(M.D)
tagi: jim beam ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...