Choć impreza rozpoczyna się dwa dni później, to już 2 sierpnia pierwsi goście Przystanku Woodstock będą mogli zrobić zakupy w specjalnym, festiwalowym markecie sieci Lidl. Sklep będzie czynny codziennie do 7 sierpnia w godzinach 6.00 rano - 3.00 w nocy. Asortyment sklepu obejmie podstawowe artykuły spożywcze i chemii gospodarczej, a także kosmetyki, ubrania oraz sprzęt do biwakowania, niezbędny podczas Przystanku. Przy markecie zostanie umieszczony bankomat, a w sklepie będzie możliwość dokonywania płatności za pomocą karty płatniczej.
„Festiwalowy sklep powstał specjalnie z myślą o uczestnikach Przystanku, którzy chcą szybko zaopatrzyć się w niezbędne na imprezie produkty. Chcemy być blisko festiwalowej publiczności i zachować dla naszych festiwalowych klientów niepowtarzalną atmosferę wydarzenia nawet podczas zwykłego robienia zakupów" - mówi Anna Biskup, reprezentująca Lidl Polska. „Rockandrollowy" Lidl będzie miał zatem specjalną, festiwalową kolorystykę. Przed sklepem zostanie umieszczona również duża tablica na wpisy, czy też złote myśli.
Lidl gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy
Lidl w aktywny sposób wspiera misję WOŚP. Już od dwóch lat w trakcie całotygodniowej akcji pracownicy sklepów Lidl zbierają pieniądze do orkiestrowych puszek, by Fundacja mogła zakupić sprzęt do ratowania zdrowia i życia najmłodszych. Dzięki zaangażowaniu klientów oraz pracowników w sumie Lidl przekazał na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy 2.400.000 złotych. "Nasza obecność na Przystanku Woodstock to kolejny etap współpracy
z Fundacją WOŚP i wielkie podziękowanie dla wszystkich, którzy aktywnie włączyli się
w dzieło Orkiestry, w tym również w naszych sklepach: dla wolontariuszy, klientów, pracowników i uczestników Festiwalu" - mówi Anna Biskup.
Bądźmy „eko" na Woodstocku!
W celu pogłębienia świadomości ekologicznej wśród uczestników festiwalu, Lidl wraz z firmą Stora Enso zaproponuje uczestnictwo w akcji EcoWoodstock. Wszyscy, którzy w trakcie imprezy zrobią zakupy w woodstockowym Lidlu, otrzymają specjalną festiwalową ekotorbę, na której umieszczony zostanie plan koncertów. Taką torbę będzie można wypełnić makulaturą pochodzącą np. z zakupionych wcześniej produktów spożywczych lub przeczytanych w podróży na Woodstock gazet. Torbę z makulaturą w każdej chwili można przynieść do specjalnego punktu zbiórki makulatury firmy Stora Enso i wymienić ją na specjalny festiwalowy gadżet.
(M.D)
tagi: lidl ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....