„W okresie wakacyjnym, a więc najlepszym dla sprzedaży napojów owocowych zależy nam na jak najszybszym zbudowaniu dystrybucji powracającego na rynek FRUGO. Z tego powodu postawiliśmy na szeroki zasięg sieci Tesc." -mówi Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.
FRUGO powraca na rynek jako w pełni owocowy napój, którego receptury oparto na sokach, bez słodzików, sztucznych dodatków i konserwantów. Dystrybucja FRUGO budowana jest bardzo dynamicznie, by docelowo objąć swoim zasięgiem sklepy w całej Polsce, nie tylko hiper- i supermarkety, ale również mniejsze sieci i placówki handlowe.
„Sklepy Tesco odwiedza pięć milionów klientów tygodniowo, zatem premiera FRUGO ma bardzo szeroką widownię. W Tesco zawsze staramy się być pierwsi z nowościami i cieszymy się, że to właśnie nasi klienci mają okazję uczestniczyć w wielkim powrocie FRUGO na rynek" - mówi Michał Sikora, Rzecznik Prasowy Tesco Polska.
FRUGO dostępne jest na rynku w szklanej butelce o pojemności 250 ml w sugerowanej cenie detalicznej 1,99 zł.
(M.D)
tagi: FRUGO ,
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
W I kwartale br. liczba wniosków dotyczących założenia...
W I kwartale br. sieci handlowe wypuściły na rynek o 16,6%...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...