„Global Cosmed S.A. już od kilku lat zaopatruje niemiecki rynek w wiele produktów kosmetycznych i chemii domowej pod tzw. markami prywatnymi (private labels) sieci handlowych. Obecnie realizujemy plan ekspansji produktów brandowych za zachodnią granicą" - mówi Ewa Wójcikowska, Prezes Zarządu Global Cosmed S.A., producenta takich marek jak Bobini, Apart czy Sofin Global.
Od czerwca siedem produktów Bobini jest dostępnych w regularnej sprzedaży w około 600 sklepach sieci Kaufland. - „W kolejnej, jednej z największych sieci drogeryjnych w Niemczech trwa obecnie sprzedaż testowa naszych kosmetyków. Pierwsze wyniki pozwalają optymistycznie patrzeć w przyszłość" - dodaje Ewa Wójcikowska. Podkreśla równocześnie, że trwają rozmowy z kolejnymi sieciami marketów i drogerii.
Pod marką Bobini sprzedawane są kosmetyki kąpielowe, pielęgnacyjne (m.in. kremy i oliwki), a także pasty do zębów oraz chusteczki nawilżane. Cieszą się one dużą popularnością nie tylko w Polsce, ale też w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej m.in. Rumunii, Kazachstanie, Łotwie, Rosji, Słowacji i Węgrzech.
Global Cosmed S.A. jest dynamicznie rozwijającą się firmą, która od kilku lat zwiększa przychody i zyski w dwucyfrowym tempie. W celu dalszego przyspieszenia rozwoju planuje na ten rok pierwszą publiczną emisję akcji oraz debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Z pozyskanych pieniędzy zamierza sfinansować m.in. inwestycje w nowe linie produkcyjne i magazyny. Obecnie trwają finalne prace nad prospektem emisyjnym. Oferującym będzie Dom Maklerski IDMSA.
(M.D)
tagi: GLOBAL COSMED ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...