„Specjalny program przypomina w komputerze sprzedawcy, że powinien wydać próbkę klientowi, który właśnie kupił prasę kobiecą" - mówi BTL Manager Mariusz Skadłubowicz z Kolportera. - „W sumie marka Dove przeznaczyła na akcję samplingową 64 tysiące próbek żelu pod prysznic Dove VisibleCare Toning."
Wstępny etap akcji odbył się w dniach 20-23 kwietnia br. Każdy, kto w tych dniach wziął udział w promocji na profilu Dove na Facebooku, otrzymywał specjalny kod uprawniający do odbioru jednej, dwóch lub trzech próbek kosmetyku w salonikach Kolportera. Próbki żelu pod prysznic Dove VisibleCare Toning z technologią NutriumMoistureTM można było odbierać od 5 do 18 czerwca br. Natomiast od 19 czerwca br., aż do wyczerpania zapasów, żel Dove bezpłatnie otrzymują klienci, którzy zakupią w salonikach czasopisma kobiece.
Równocześnie w salonikach prasowych i salonach Top-Press Kolportera w wybranych województwach odbywała się inna akcja samplingowa. Klienci, którzy zakupili wybrane tytuły prasy kobiecej i wnętrzarskiej, otrzymali letni katalog sprzedaży wysyłkowej producenta firanek, firmy Wisan. Akcja, która zakończyła się 3 lipca br., objęła 600 punktów sprzedaży, a dla klientów przygotowano 35 tysięcy egzemplarzy bezpłatnych katalogów. Wznowienie akcji z katalogiem Wisan zaplanowano - w największych miastach Polski - na 15 lipca bieżącego roku.
Kolporter od lat uczestniczy w akcjach samplingowych i programach zakupowych dotyczących różnych produktów. W ten sposób, oprócz wspomnianych, promowane w salonikach prasowych były takie marki, jak Haribo, Adidas, Fairy, Whiskas i Pedigree czy Frutella.
(M.D)
tagi: KOLPORTER ,
W I kwartale br. sieci handlowe wypuściły na rynek o 16,6%...
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...