Kampanie i Promocje

Sabat dla Karmi

Czwartek, 30 czerwca 2011
Agencja Red8 Advertising jest odpowiedzialna za kreację najnowszej telewizyjnej kampanii reklamowej marki Karmi z portfolio Carlsberg Polska. Spot telewizyjny ma charakter wizerunkowy i skierowany jest do spełnionych, ambitnych kobiet, które godzą życie zawodowe z prowadzeniem domu.

Karmi jest jedynym na rynku piwem bezalkoholowym o ciemnej barwie i unikalnym karmelowym smaku. Jest to marka do smakowania, delektowania się i jako taka kojarzy się z przyjemnością. To właśnie parametry produktowe Karmi stały się osią nowej strategii komunikacyjnej stworzonej i zrealizowanej przez Red8 Advertising pod hasłem „Zaczaruj chwile".

Wizerunkowy, wysmakowany spot jest skierowany do spełnionych i ambitnych kobiet w wieku 35+, które potrafią pogodzić życie zawodowe z prowadzeniem domu i opieką nad dziećmi. Zadowolone z życia, potrzebują jednak niekiedy odskoczni od codziennej rutyny.

Odskocznię dającą oddech stanowią dla nich regularne spotkania z koleżankami, nazywane potocznie sabatem. Chciałyby, aby takie chwile zwalniały, żeby mogły się nimi cieszyć jak najdłużej. To właśnie Karmi, dzięki głębokiemu i intensywnemu smakowi sprawia, że przyjemne chwile relaksu trwają dłużej, pozwala się nimi dłużej delektować.

Pobudzający wyobraźnię spot został zrealizowany z przymrużeniem oka. Miotła, symbol związany z sabatem, została metaforycznie przedstawiona jako narzędzie służące bohaterce i jej koleżankom do przeniesienia się ze świata rzeczywistego do magicznego ogrodu.

Celem startującej właśnie kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Karmi jako idealnej dla kobiet w chwilach relaksu i odprężenia.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD Media Direction.

(M.D)

tagi: karmi ,