Karmi jest jedynym na rynku piwem bezalkoholowym o ciemnej barwie i unikalnym karmelowym smaku. Jest to marka do smakowania, delektowania się i jako taka kojarzy się z przyjemnością. To właśnie parametry produktowe Karmi stały się osią nowej strategii komunikacyjnej stworzonej i zrealizowanej przez Red8 Advertising pod hasłem „Zaczaruj chwile".
Wizerunkowy, wysmakowany spot jest skierowany do spełnionych i ambitnych kobiet w wieku 35+, które potrafią pogodzić życie zawodowe z prowadzeniem domu i opieką nad dziećmi. Zadowolone z życia, potrzebują jednak niekiedy odskoczni od codziennej rutyny.
Odskocznię dającą oddech stanowią dla nich regularne spotkania z koleżankami, nazywane potocznie sabatem. Chciałyby, aby takie chwile zwalniały, żeby mogły się nimi cieszyć jak najdłużej. To właśnie Karmi, dzięki głębokiemu i intensywnemu smakowi sprawia, że przyjemne chwile relaksu trwają dłużej, pozwala się nimi dłużej delektować.
Pobudzający wyobraźnię spot został zrealizowany z przymrużeniem oka. Miotła, symbol związany z sabatem, została metaforycznie przedstawiona jako narzędzie służące bohaterce i jej koleżankom do przeniesienia się ze świata rzeczywistego do magicznego ogrodu.
Celem startującej właśnie kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Karmi jako idealnej dla kobiet w chwilach relaksu i odprężenia.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD Media Direction.
(M.D)
tagi: karmi ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...