Kampanie i Promocje

Nowy serwis Paoli, czyli wspomnienia z dzieciństwa

Wtorek, 28 czerwca 2011
Syrop Paola - najsłodsze chwile, to motyw przewodni serwisu nowego http://www.paola.pl/, który agencja OS3 Multimedia przygotowała go dla syropów Paola (Hoop Polska).

Projekt nowej strony www zakładał, od strony technicznej, opracowanie nowej szaty graficznej, architektury informacji i nawigacji strony oraz produkcję. Z kolei od strony merytorycznej, miał służyć zaprezentowaniu nowej strategii komunikacji marki oraz przedstawieniu oferty produktowej, w szczególności trzech nowych smaków wprowadzanych na rynek tego lata.

Koncepcja serwisu www i kampanii silnie nawiązuje do skojarzeń ze smakiem znanym z dzieciństwa i słodkimi wspomnieniami z tego okresu, do których ma się ochotę powracać. Nie skupia się wyłącznie na samym produkcie, ale przede wszystkim na emocjach z nim związanych.

W serwisie wykorzystano dużą ilość materiałów wideo. Uchwycenie pojedynczych momentów oddaje ich unikalny i niecodzienny charakter.

Dział produktowy serwisu przedstawia smaki syropów Paola. Z poziomu każdego produktu można również zobaczyć przepisy z zastosowaniem danego syropu.  Na potrzeby działu z przepisami została przygotowana sesja zdjęciowa z udziałem stylistki żywności Joanny Sikory oraz fotografa Tomasza Paczkowskiego.

Dla potrzeb marki Paola agencja wykorzystała techniczne możliwości wizualne dla stworzenia wirtualnego świata budzącego emocje z lat dzieciństwa.

Nowy serwis wspierać będzie m.in. fanpage na Facebooku tworzony dla marki Paola, gdzie agencja zaplanowała w pełni strategię działań komunikacyjnych.

(M.D)

tagi: paola ,