Projekt nowej strony www zakładał, od strony technicznej, opracowanie nowej szaty graficznej, architektury informacji i nawigacji strony oraz produkcję. Z kolei od strony merytorycznej, miał służyć zaprezentowaniu nowej strategii komunikacji marki oraz przedstawieniu oferty produktowej, w szczególności trzech nowych smaków wprowadzanych na rynek tego lata.
Koncepcja serwisu www i kampanii silnie nawiązuje do skojarzeń ze smakiem znanym z dzieciństwa i słodkimi wspomnieniami z tego okresu, do których ma się ochotę powracać. Nie skupia się wyłącznie na samym produkcie, ale przede wszystkim na emocjach z nim związanych.
W serwisie wykorzystano dużą ilość materiałów wideo. Uchwycenie pojedynczych momentów oddaje ich unikalny i niecodzienny charakter.
Dział produktowy serwisu przedstawia smaki syropów Paola. Z poziomu każdego produktu można również zobaczyć przepisy z zastosowaniem danego syropu. Na potrzeby działu z przepisami została przygotowana sesja zdjęciowa z udziałem stylistki żywności Joanny Sikory oraz fotografa Tomasza Paczkowskiego.
Dla potrzeb marki Paola agencja wykorzystała techniczne możliwości wizualne dla stworzenia wirtualnego świata budzącego emocje z lat dzieciństwa.
Nowy serwis wspierać będzie m.in. fanpage na Facebooku tworzony dla marki Paola, gdzie agencja zaplanowała w pełni strategię działań komunikacyjnych.
(M.D)
tagi: paola ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...