Prawie połowa ankietowanych (40,5%) odpowiedziała, że to właśnie na szczycie paryskiej Wieży Eiffla zrelaksowałaby się popijając ulubioną herbatę. Niewiele mniej głosów zdobyła gondola w Wenecji, na którą wskazało 34,7% respondentów. Trzecie miejsce zajęła amerykańska Statua Wolności, którą popijając herbatę chętnie podziwiałoby 24% Polaków.
„Skojarzenie codziennej, prostej czynności - jaką jest picie herbaty - z symbolami różnych krajów, pokazuje zmianę w polskim społeczeństwie. Polacy coraz częściej podróżują, poznają i doceniają architekturę i kulturę innych państw, przez co stają się bardziej otwarci na wszelkie nowości. Dlatego myśląc o chwili odpoczynku, na przykład przy filiżance herbaty, wyobrażają ją sobie w najpiękniejszych zakątkach świata" - mówi Maja Medowska, Brand Manager marki Lipton.
Kolejne pozycje w rankingu wymarzonych miejsc na wypicie herbaty przypadły Pałacowi Buckingham (19,3%) oraz Operze w Sydney (16,6%).
*Badanie przeprowadził PBS DGA w dniach 04-06.03.2011 na losowej, reprezentatywnej grupie Polaków (próba n=1070) w wieku 15 lat i więcej.
(M.D)
tagi: lipton ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...