Prawie połowa ankietowanych (40,5%) odpowiedziała, że to właśnie na szczycie paryskiej Wieży Eiffla zrelaksowałaby się popijając ulubioną herbatę. Niewiele mniej głosów zdobyła gondola w Wenecji, na którą wskazało 34,7% respondentów. Trzecie miejsce zajęła amerykańska Statua Wolności, którą popijając herbatę chętnie podziwiałoby 24% Polaków.
„Skojarzenie codziennej, prostej czynności - jaką jest picie herbaty - z symbolami różnych krajów, pokazuje zmianę w polskim społeczeństwie. Polacy coraz częściej podróżują, poznają i doceniają architekturę i kulturę innych państw, przez co stają się bardziej otwarci na wszelkie nowości. Dlatego myśląc o chwili odpoczynku, na przykład przy filiżance herbaty, wyobrażają ją sobie w najpiękniejszych zakątkach świata" - mówi Maja Medowska, Brand Manager marki Lipton.
Kolejne pozycje w rankingu wymarzonych miejsc na wypicie herbaty przypadły Pałacowi Buckingham (19,3%) oraz Operze w Sydney (16,6%).
*Badanie przeprowadził PBS DGA w dniach 04-06.03.2011 na losowej, reprezentatywnej grupie Polaków (próba n=1070) w wieku 15 lat i więcej.
(M.D)
tagi: lipton ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...