Konkurs, organizowany przez Seminars Conferences Consulting, ma na celu promocję najefektywniejszych działań w zakresie rozwoju i zarządzania, marketingu i sprzedaży, obsługi klienta, współpracy biznesowej, a także wspieranie innowacji w funkcjonowaniu firmy/sieci handlowej.
"To wyróżnienie cieszy nas tym bardziej, że od kwietnia 2010 roku prowadzimy w naszej sieci specjalny program „Złoty Klient". Ma on na celu właśnie stałe doskonalenie poziomu obsługi klientów w salonikach prasowych. Nagroda Retail Awards to już kolejne potwierdzenie, że te działania przynoszą efekt. Wcześniej bardzo wysoko pracę naszych sprzedawców ocenili audytorzy firmy Inquiry, którzy w lutym tego roku prowadzili badania tajemniczego klienta. Stwierdzili, że mamy najlepiej przeszkolony personel" - mówi Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolportera S.A., odpowiadający w spółce za rozwój sieci własnej.
Gala laureatów Retail Awards 2010 odbyła się w czerwcu br. w Warszawie. Partnerem konkursu była Akademia Rozwoju Systemów Sieciowych, którą tworzy zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w takich obszarach jak franczyza, franchising oraz budowa i zarządzanie systemami sieciowymi.
(Maja Święcka)
tagi: Kolporter ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...