Wiadomości

Najlepsi nagrodzeni

Środa, 22 czerwca 2011
Agnieszka Patejczyk, Kamila Wójcik oraz Rafał Żurawek (na zdjęciu) Menadżerowie Sprzedaży PepsiCo Polska zostali uhonorowani nagrodą PepsiCo Ring of Honour dla najlepszych pracowników sprzedaży PepsiCo na całym świecie. Każdy przedstawiciel handlowy PepsiCo oferując konsumentom najwyższej jakości produkty, wspiera rozwój działalności klientów oraz generując doskonałe wyniki sprzedaży jest jednocześnie ambasadorem PepsiCo i jej marek.

„W PepsiCo, wierzymy, że nasi ludzie to nasz największy atut. Laureaci z Polski to świetny przykład na to, że najwyższa jakość obsługi klienta, do której przywiązujemy szczególną wagę w PepsiCo, procentuje" - mówi Zein Abdalla, Chief Executive Officer, PepsiCo Europe. „Ich pasja i zrozumienie potrzeb odbiorców naszych produktów stanowią znakomity przykład dla pozostałych pracowników" - dodaje.

Rafał Żurawek, Regional Sales Manager PepsiCo Frito Lay Polska, pracuje dla PepsiCo od 2000 r. W 2010 r., pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej, p. Rafał i jego zespół przekroczyli wyniki oraz osiągnął najlepsze rezultaty w regionie. P. Rafał wkłada wiele wysiłku w rozwijanie umiejętności sprzedaży swojego zespołu sprzedaży. Wraz z zespołem otrzymał wiele nagród za osiągnięcia w sprzedaży oraz podejście do klienta.

Agnieszka Wierzchoń-Patejczyk, Gas and Alternative Channel Manager Pepsi Cola General Bottlers Poland, pracuje dla PepsiCo od 2007 r. Ma na swym koncie wiele sukcesów: w 2009 roku, p. Agnieszka podpisała nową umowę kliencką, która dała PepsiCo parytet z konkurencją i wyłączność w chłodniach - pierwsza taka umowa w regionie. Do jej sukcesów można zaliczyć także wzrost w napojach gazowanych, herbat mrożonych i kategorii wód.

Kamila  Wójcik, National Key Account Manager PepsiCo Frito Lay Polska, pracuje dla PepsiCo od 2000 r. Jest odpowiedzialny za relacje z klientem i sprzedaż skierowaną do handlu tradycyjnego. Do sukcesów p. Kamili można dołączyć także wprowadzenie i zwiększenie sprzedaży nowych chipsów Lay's Prosto z Pieca. Została także wielokrotnie doceniana za reorganizację i współpracę z największymi klientami PepsiCo.

Laureaci nagrody znaleźli się w bardzo prestiżowym gronie zwycięzców Ring of Honour. Co roku wyróżnienie otrzymuje zaledwie ćwierć procenta przedstawicieli światowych sił sprzedażowych firmy. W całej Europie zostały nagrodzone zaledwie 34 osoby, a na całym świecie ponad 200 pracowników z 51 krajów.

Od 1999 roku nominacje do nagrody Ring of Honor są oparte o wyniki sprzedaży, jakość obsługi klienta oraz zdolności przywódczych w duchu strategii Performance with Purpose. Jednym z głównych celów PepsiCo w ramach strategii Performance with Purpose jest rozwijanie talentów swoich pracowników, czego elementem jest przyznawanie dorocznej nagrody Ring of Honor.

(M.D)

tagi: pepsiCo ,