„W PepsiCo, wierzymy, że nasi ludzie to nasz największy atut. Laureaci z Polski to świetny przykład na to, że najwyższa jakość obsługi klienta, do której przywiązujemy szczególną wagę w PepsiCo, procentuje" - mówi Zein Abdalla, Chief Executive Officer, PepsiCo Europe. „Ich pasja i zrozumienie potrzeb odbiorców naszych produktów stanowią znakomity przykład dla pozostałych pracowników" - dodaje.
Rafał Żurawek, Regional Sales Manager PepsiCo Frito Lay Polska, pracuje dla PepsiCo od 2000 r. W 2010 r., pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej, p. Rafał i jego zespół przekroczyli wyniki oraz osiągnął najlepsze rezultaty w regionie. P. Rafał wkłada wiele wysiłku w rozwijanie umiejętności sprzedaży swojego zespołu sprzedaży. Wraz z zespołem otrzymał wiele nagród za osiągnięcia w sprzedaży oraz podejście do klienta.
Agnieszka Wierzchoń-Patejczyk, Gas and Alternative Channel Manager Pepsi Cola General Bottlers Poland, pracuje dla PepsiCo od 2007 r. Ma na swym koncie wiele sukcesów: w 2009 roku, p. Agnieszka podpisała nową umowę kliencką, która dała PepsiCo parytet z konkurencją i wyłączność w chłodniach - pierwsza taka umowa w regionie. Do jej sukcesów można zaliczyć także wzrost w napojach gazowanych, herbat mrożonych i kategorii wód.
Kamila Wójcik, National Key Account Manager PepsiCo Frito Lay Polska, pracuje dla PepsiCo od 2000 r. Jest odpowiedzialny za relacje z klientem i sprzedaż skierowaną do handlu tradycyjnego. Do sukcesów p. Kamili można dołączyć także wprowadzenie i zwiększenie sprzedaży nowych chipsów Lay's Prosto z Pieca. Została także wielokrotnie doceniana za reorganizację i współpracę z największymi klientami PepsiCo.
Laureaci nagrody znaleźli się w bardzo prestiżowym gronie zwycięzców Ring of Honour. Co roku wyróżnienie otrzymuje zaledwie ćwierć procenta przedstawicieli światowych sił sprzedażowych firmy. W całej Europie zostały nagrodzone zaledwie 34 osoby, a na całym świecie ponad 200 pracowników z 51 krajów.
Od 1999 roku nominacje do nagrody Ring of Honor są oparte o wyniki sprzedaży, jakość obsługi klienta oraz zdolności przywódczych w duchu strategii Performance with Purpose. Jednym z głównych celów PepsiCo w ramach strategii Performance with Purpose jest rozwijanie talentów swoich pracowników, czego elementem jest przyznawanie dorocznej nagrody Ring of Honor.
(M.D)
tagi: pepsiCo ,
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...