Dla konsumentów ważne jest, aby papier toaletowy zachowywał odpowiednią relację między jakością a ceną. Świadomy tych oczekiwań producent marki Velvet wprowadził na polski rynek nowy papier toaletowy Velvet Classic, którego zakup wiąże się z jeszcze niższym kosztem niż dotychczas. Jedno opakowanie Velvet Classic zawiera osiem rolek białego papieru toaletowego, wykonanego ze starannie wyselekcjonowanej celulozy.
Nowość marki Velvet będzie dostępna w lokalnych supermarketach, sklepach spożywczych i spożywczo - przemysłowych oraz Cash & Carry. Sugerowana cena, dająca pewność dobrze wydanych pieniędzy, to 5,99 zł.
(M.D)
tagi: velvet ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...