Podstawą rozwiązania kreatywnego projektu jest ukazanie chwili, w której kobieta zanurza się w świecie herbaty Lipton w piramidkach. Bogactwo tego świata najwierniej oddają soczyste owoce i... „czarujące charmsy", tworzące charakterystyczną, rozpoznawalną przez konsumentów, piramidę.
Nagrody w promocji, których producentem jest marka YES, olśniewają różnorodnością i jakością wykonania. Jak je zdobyć? Wystarczy zakupić jedną herbatę Lipton w piramidkach w promocyjnym opakowaniu, odnaleźć kod i wysłać go SMS-em lub zarejestrować go na stronie http://www.czarujacylipton.pl/, by wygrać w losowaniu codziennym jedną ze 150 zawieszek. Dodatkowo, w losowaniu cotygodniowym do wygrania jest 15 łańcuszków z 5 zawieszkami! Zwycięzcy będą mogli wybierać spośród 35 rodzajów charmsów (zawieszek).
Agencja TEQUILA\Polska przygotowała koncept promocji, jak i działania wspierające loterię w prasie i Internecie. Jest również autorem scenariusza spotu TV. Za zakup mediów odpowiada PHD Media Direction. Kampania wspierająca promocję będzie miała miejsce w tv: TVP, TVN, Polsat i stacjach tematycznych, w prasie kobiecej i lifestylowej m.in.: Twój Styl, Viva, Gala, Wysokie Obcasy oraz prasie handlowej i Internecie.
(M.D)
tagi: lipton ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...