Kampanie i Promocje

Lipton czaruje z TEQUILA

Czwartek, 16 czerwca 2011
„Czarujący świat Lipton" to hasło akcji promocyjnej herbaty w piramidkach przygotowanej dla marki Lipton przez agencję TEQUILA\Polska. Loteria rozpoczyna się 20 czerwca i potrwa do 28 sierpnia br. Agencja jest autorem koncepcji kreatywnej i odpowiada za realizację projektu. Loteria „Czarujący świat Lipton" będzie miała wsparcie w prasie, TV i Internecie. Do zdobycia jest 150 nagród pierwszego stopnia i ponad 10 tys. nagród drugiego stopnia.

Podstawą rozwiązania kreatywnego projektu jest ukazanie chwili, w której kobieta zanurza się w świecie herbaty Lipton w piramidkach. Bogactwo tego świata najwierniej oddają soczyste owoce i... „czarujące charmsy", tworzące charakterystyczną, rozpoznawalną przez konsumentów, piramidę.

Nagrody w promocji, których producentem jest marka YES, olśniewają różnorodnością i jakością wykonania. Jak je zdobyć? Wystarczy zakupić jedną herbatę Lipton w piramidkach w promocyjnym opakowaniu, odnaleźć kod i wysłać go SMS-em lub zarejestrować go na stronie http://www.czarujacylipton.pl/, by wygrać w losowaniu codziennym jedną ze 150 zawieszek. Dodatkowo, w losowaniu cotygodniowym do wygrania jest 15 łańcuszków z 5 zawieszkami! Zwycięzcy będą mogli wybierać spośród 35 rodzajów charmsów (zawieszek).

Agencja TEQUILA\Polska przygotowała koncept promocji, jak i działania wspierające loterię w prasie i Internecie. Jest również autorem scenariusza spotu TV. Za zakup mediów odpowiada PHD Media Direction. Kampania wspierająca promocję będzie miała miejsce w tv: TVP, TVN, Polsat i stacjach tematycznych, w prasie kobiecej i lifestylowej m.in.: Twój Styl, Viva, Gala, Wysokie Obcasy oraz prasie handlowej i Internecie.

(M.D)

tagi: lipton ,