Top Marka to tytuł, o przyznaniu którego decyduje szczególnie wybitna pozycja marki wśród konkurencyjnych Brandów, według podziału branżowego.
Laur Konsumenta to ogólnopolski plebiscyt badający sympatie konsumentów i klientów w ponad 300 kategoriach. Na każdą z nich przypada min. 800 głosów uzyskiwanych poprzez sondowanie telefoniczne, głosowanie na stronach internetowych oraz działania grup ankieterskich, zlokalizowanych w kluczowych punktach miast i centrach handlowych na terenie całego kraju. Program przynosi odpowiedz na pytanie, które marki są w swojej kategorii najpopularniejsze.
Super-Pharm to jedyna sieć sklepów typu drugstore w Polsce, będąca połączeniem apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu.
Sieć liczy 28 własnych sklepów samoobsługowych działających w większości dużych miast i zatrudnia ponad 6000 osób. Swoim zasięgiem obejmuje województwa zachodniopomorskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie, mazowieckie, łódzkie, wielkopolskie, dolnośląskie, opolskie, śląskie i małopolskie.
Super-Pharm oferuje bogaty asortyment produktów w kategoriach: leki, parafarmaceutyki, kosmetyki użytku codziennego i ekskluzywne, artykuły toaletowe, artykuły dla małych dzieci, środki czystości i różnego rodzaju akcesoria. W sumie asortyment Sieci liczy 10.000 pozycji, z czego połowę stanowią kosmetyki.
Sieć Super-Pharm jest rynkowym liderem w Izraelu. Sieć składa się tam z ponad 150 aptek-drogerii i zatrudnia 6000 osób.
W Kanadzie sieć działa pod nazwą - Shoppers Drug Mart.
(M.D)
tagi: LAUR KONSUMENTA ,
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...